تبیان، دستیار زندگی

سه فیلم مرتبط با روابط عمومی

چه کسی از دیدن فیلم پسری که بزرگترین شبکه اجتماعی با 900 میلیون کاربر (فیس بوک) را ساخته است هیجان زده نمی شود؟ این داستان بیانگر داستانی عالی است که هم رسانه دیجیتالی و هم روابط عمومی سنتی را در بر می گیرد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فیلم های روابط عمومی
1- شبکه اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چه کسی از دیدن فیلم پسری که بزرگترین شبکه اجتماعی با 900 میلیون کاربر (فیس بوک) را ساخته است هیجان زده نمی شود؟ این داستان بیانگر داستانی عالی است که هم رسانه دیجیتالی و هم روابط عمومی سنتی را در بر می گیرد.

2-ملکه
پس از مرگ پرنسس دایانا در تصادف سال 1997، نخست وزیر تونی بلر و خانواده سلطنتی بر سر اینکه چگونه خبر فوت او را به عموم برسانند با یکدیگر مخالفت داشتند. گروه روابط عمومی سلطنتی تلاش می کند که پس از جدایی پرنسس دایانا و پرنس چارلز خود را از او (پرنسس دایانا) دور نگه دارد. در همین حین بلر تلاش می کند ملکه را متقاعد کند که راجع به مادر نوادگانش نظرات احساسی دهد. این فیلم مثالی عالی از مصالحه و همچنین طرحی برای پرهیز از بحران در حوزه روابط عمومی است.

3-چارلی و کارخانه شکلات سازی
همه این داستان را می شناسیم. ویلی وونکا به وارثی برای امپراطوری خود نیاز دارد، پس به بازاریابی، روابط عمومی و روابط رسانه ای روی می آورد. یکی از بلیط طلایی او برای عضوی از روابط عمومی است. او از غرابت خود به عنوان تبلیغی مثبت برای برندش استفاده می کند. بازیگر نسخه اخیر این فیلم جانی دپ است.