تبیان، دستیار زندگی
م وقتی در زمین بازی می كند ، وقتی می دود و یا حتی وقتی وارد زمین مسابقه می شود ، شور و شوق عجیبی در میان هواداران رئال مادرید پیدا می شود . او در یك مصاحبه مطبوعاتی تمام جزئیات زندگی اش را به عنوان یك فوتبالیست ، یك ستاره و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بكهام : جزئی از كهكشان مادرید هستم


وقتی در زمین بازی می كند ، وقتی می دود و یا حتی وقتی وارد زمین مسابقه می شود ، شور و شوق عجیبی در میان هواداران رئال مادرید پیدا می شود . او در یك مصاحبه مطبوعاتی تمام جزئیات زندگی اش را به عنوان یك فوتبالیست ، یك ستاره و یك انسان بازگو كرد و سوالی برای جواب نگذاشت . با صبر و حوصله درباره باشگاه ، كاسیاس ، هم تیمی هایش صحبت كرد : آنها همگی خوب هستند ، اما آنچه كه می خواهم بازگو كنم روحیه حاكم بر تیم است كه در بازی جنجالی با بارسلونا به همه كسانی كه گفته بودند ، او باید میان فوتبال و مد یكی را انتخاب كند گفت : من همیشه حس كرده ام یك فوتبالیست هستم . به عبارت دیگر و در نهایت نمی دانم چرا سر از بهترین تیم جهان در آوردم. او این كنفرانس مطبوعاتی را با این درخواست آغاز كرد : من دوست دارم یك چیز دیگر را هم اضافه كنم. با وجود همه شایعات همسرم واقعاً از بودن در اینجا خوشحال است و اسپانیا را بسیار دوست دارد . و این كار اوست كه وی را مجبور می سازد اغلب به لندن و آمریكا سفر كند.

آخرین و جنجالی ترین كنفرانس مطبوعاتی بكهام را با هم می خوانیم :

* آیا از بابت شكست تلخ برابر دیپورتیو شوكه شدی و آیا از این مساله رنج می بری ؟

- نتیجه اصلاً خوبی نبود ، اما این چیزها در فوتبال اتفاق می افتد . اما این بازی چندان هم ساده نبود.

* آیا فكر می كنی امكان این وجود داشته باشد كه باز هم در منچستر در جام باشگاه های اروپا بازی كنی ؟

- من الان هم وقتی در تیم ملی بازی می كنم در منچستر هستم ، اما فكر می كنم این مساله به صورت عینی حداقل الان امكان پذیر نباشد. چرا كه ترجیح می دهم روی بازیهای بعدی تیم در جام اروپا متمركز شوم .

* مردم واقعاً از روحیه جنگنده و خستگی ناپذیر تو در هر بازی نسبت به بازی قبل شوكه می شوند ؟

- در رابطه با كاری كه انجام می دهم واقعاً از خودم راضی هستم. تنها چیزی كه می خواهم ثابت كنم این است كه وقتی به اینجا رسیدم ، بازیكن خوبی بودم و امیدوارم كه خیلی بهتر از این هم بشوم . همان بازیكنی هستم كه قبلاً بودم و این رضایت هواداران خیال مرا راحت می كند . شاید آنها كمی شگفت زده هم بشوند . چرا كه احتمالاً قبلاً بازیهای مرا بصورت دائم و روزانه ندیده اند ، اما من همیشه با سرسختی در زمین مبارزه می كنم و چه برای باشگاه ، چه برای تیم ملی ! قصدی هم برای تغییر شرایط و برنامه هایم ندارم و اگر این آنها را متعجب می كند ، امیدوارم سورپریز خوبی باشد .

* در انگلیس شایع شده كه اوون می خواهد قرارداد بعدی مادریدی ها باشد آیا تو او را برای آمدن به اینجا تشویق می كنی ؟

- صحبت كردن درباره این موضوع چندان هم ساده نیست چراكه آنها همیشه در فوتبال خاص و ویژه بودند و همیشه به دنبال بازیكنان ویژه می گردند . توصیه برای آمدن به اینجا ؟ فقط می توانم بگویم كه پیوستن به رئال بهترین بصمیمی بوده كه تا بحال گرفته ام . شكی نیست كه اوون فوتبالیست خوبی است در هر تیمی در جهان كه باشد خیلی خوب بازی می كند و تصورم این است مكه اینجا هم بسیار آماده باشد .

* آیا فكر می كنی كه غیبت سالگادو و روبرتو كارلوس در تیم قابل توجه است ؟

- خوشحالم از اینكه سالگادو قراردادش را با رئال تمدید كرده . او یك مهره كلیدی در گروه ماست و واقعاً حیف است اگر روبرتو كارلوس را از دست بدهیم . امیدوارم آنها حمایت خود را از تیم ادامه دهند ، اما ما هم تیم قدرتمند و پرتوانی هستیم و باید بتوانیم از پس موانع و مشكلات برآییم .

* اگر كوئیروز از تو بخواهد می توانی در خط دفاعی هم تیم را همراهی كنی ؟

- شخصاً دوست ندارم در این پست بازی كنم ، اما اگر مربی از من بخواهد ، قطعاً این كار را انجام خواهم داد . هر چند ترجیح می دهم همچنان هافبك باقی بمانم .

* تو دوستانی در تیم ملی نروژ و هم در اسپانیا داری ؟ دوست داری كدام یك از تیم ها پیروز بشوند و به مرحله نهایی راه پیدا كنند ؟

- نمی خواهم به این سوال جواب بدهم و فقط می توانم بگویم این بازی می تواند بسیار حساس و مهم باشد چرا كه آنها برای حضور در یكی از مهمترین بازیهای اروپا ، ( یوروكاپ ) می خواهند شایستگی خود را به اثبات برسانند.