تبیان، دستیار زندگی

نمایشگاه عطر سیب با شعار «هر هیئت، یک فرصت» برگزار خواهد شد

جلسه شورای هماهنگی و سیاستگذاری نمایشگاه عطر سیب سال 97 با شعار «هر هیئت، یک فرصت» در تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
عطر سیب

اولین جلسه شورای هماهنگی و سیاستگذاری نمایشگاه عطر سیب با شعار «هر هیئت، یک فرصت» در تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران، سید حسین کوششی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی این اداره کل، دکتر رفیع، مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران، معممی مقدم، مدیرعامل محترم مرکز توسعه فعالیت های دینی، مدیرعامل شرکت توسعه اراضی عباس آباد، رئیس اتاق بارزگانی استان تهران، معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مدیرکل پشتیبانی دام و طیور وزارت جهاد کشاورزی، سودایی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان تهران حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سید حسین کوششی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه عطر سیب هر ساله از سوی شورای هیئات مذهبی برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف استان تهران و شهرداری تهران برگزار می‌شود و تجهیزات و نیازمندی های هیئات مذهبی استان تأمین می‌شود.

کوششی، تصریح کرد: در سال های گذشته هیئت های شهر تهران بیشتر در نمایشگاه حمایت می شدند و در سال جاری تلاش داریم تا هیئات شهرستان های استان نیز از نمایشگاه، بهره لازم را ببرند.

این مسئول فرهنگی، افزود: هیئت های مذهبی از ظرفیت بی نظیری برخوردارند و ضرورت تقویت آنان به‌عنوان سرمایه های اجتماعی وجود دارد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه جلسه شورای هماهنگی و سیاست گذاری نمایشگاه عطر سیب با حضور نمایندگان دستگاه های متولی در این امر برگزار شد، گفت: برنامه ریزی و بهره مندی شایسته و هدفمند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و لزوم هماهنگی بیشتر برای برگزاری نمایشگاه در آستانه ماه محرم انجام شد.

وی، اظهار داشت: نمایشگاه امسال با شعار «هر هیئت، یک فرصت» برگزار خواهد شد، و فرصتی برای پالایش هیئت های مذهبی و حمایت از آنها است.

بوستان ولایت، مصلای امام خمینی (ره) و اراضی عباس آباد، مکان هایی است که برای برگزاری نمایشگاه پیشنهاد شده و بعد از موافقت شورای سیاست گذاری در یکی از این مکان ها برگزار می‌شود.

بررسی نقاط ضعف و قوت نمایشگاه عطر سیب در ۳ سال اخیر و اعطای احکام اعضای این شورا از جمله برنامه های این جلسه بود.


منبع: خبرگزاری مهر


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.