تبیان، دستیار زندگی

الزام هماهنگی لازم بین تیم امید و بزرگسالان

بازی دوستانه اهمیت زیاد دارد و هر چقدر بتوانیم بازی‌های دوستانه بیشتری انجام دهیم بازیکنان با تجربه تر و آب دیده تر می‌شوند. بازی‌های دوستانه اهمیت بسیار زیادی در رسیدن تیم به هماهنگی و آمادگی دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 هماهنگی لازم بین تیم امید و بزرگسالان
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، حمید استیلی در پاسخ به این سوال که اردوی تیم امید از امروز آغاز می‌شود و آیا بعد از حضور سهراب بختیاری‌زاده عضو دیگری به کادرفنی پیوسته است، گفت: کادرمان مشخص شده و نفراتی که از قبل اعلام شده بودند برنامه تمرینات را با قدرت پیش می‌برند.

مدیر تیم امید در مورد اینکه قرار بود یک مربی بدنساز اهل کرواسی در تمرینات حضور یابد و آیا این مربی از امروز به تمرینات می‌آید، عنوان کرد: بله قرار است این مربی هم به تمرینات اضافه شود و برنامه‌های مدنظر را پیش ببرد.

* بازی دوستانه تاثیر زیادی در کسب تجربه بازیکنان دارد

وی در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم امید، خاطرنشان کرد: بازی دوستانه اهمیت زیاد دارد و هر چقدر بتوانیم بازی‌های دوستانه بیشتری انجام دهیم بازیکنان با تجربه تر و آب دیده تر می‌شوند. بازی‌های دوستانه اهمیت بسیار زیادی در رسیدن تیم به هماهنگی و آمادگی دارند. 

* زمان مدنظرمان در مورد بازی با عمان را اعلام کردیم

مدیر تیم امید در ادامه یادآور شد: قرار است دو دیدار دوستانه در روزهای 3 و 6 مرداد مقابل تیم امید عراق در بغداد برگزار کنیم. با چین هم صحبت شده و اگر در قرعه‌کشی بازی‌های آسیایی در یک گروه قرار نگرفتیم بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد. همچنین با عمان هم صحبت کردیم و خودم سفری به این کشور داشتم. آنها تاریخی اعلام کردند که مورد قبول ما نبود. زمانی که می‌توانیم بازی دوستانه داشته باشیم را به آنها اعلام کردیم و اگر مورد تائید مسئولان عمانی قرار گرفت بازی دوستانه رفت را در جزیره کیش و بازی برگشت را در مسقط برگزار خواهیم کرد.

پیراهن تیم ملی بسیار مقدس است و باعث افتخار هر بازیکنی است که در تیم ملی حضور یابد.هر کسی در هر برهه‌ای که در تیم ملی بوده تلاش کرده تا بهترین عملکرد را داشته باشد. باید به نظر و تصمیم دیگران احترام گذاشت.


* از مربیان خواهش کردیم بازیکنان به اردو تیم امید بیایند

استیلی در مورد اینکه در این مقطع برخی تیم‌ها مثل پرسپولیس به اردو رفتند و آیا باشگاه‌ها در شرایط آماده سازی اجازه حضور بازیکنان خود را می‌دهند، تصریح کرد: ما به تمام باشگاه‌ها اعلام کردیم که در این تاریخ اردو هست و از مربیان خواهش کردیم تا بازیکنان به اردو بیایند.  امیدواریم همه بازیکنان در اردو حاضر شوند و تمرینات آماده سازی طبق برنامه انجام شود. 

* هماهنگی لازم بین تیم امید و بزرگسالان برقرار می‌شود

وی در مورد اینکه کارلوس کی‌روش در مصاحبه‌ای اعلام کرده برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه‌نویی و زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید نباید در برنامه او اخلال ایجاد کنند، گفت: سعی می‌کنیم هماهنگی لازم را بین تیم امید و بزرگسالان به وجود بیاوریم تا مشکلی از این بابت ایجاد نشود. هماهنگی بین تیم امید و بزرگسالان باید به شکلی باشد که هیچ کدام از طرفین آسیب نبینند و باشگاه‌ها هم دچار مشکل نشوند. امیدواریم فوتبال ایران چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی در رقابت‌هایی که دارند بتوانند به موفقیت برسند.

* باید به تصمیم بازیکنان برای خداحافظی از تیم ملی احترام گذاشت

مدیر تیم امید در مورد اینکه بعد از اتمام جام جهانی چند تن از بازیکنان تیم ملی اقدام به خداحافظی کردند، اظهار داشت: خود بازیکنان در مورد آینده ورزشی خود تصمیم گیر هستند. پیراهن تیم ملی بسیار مقدس است و باعث افتخار هر بازیکنی است که در تیم ملی حضور یابد.هر کسی در هر برهه‌ای که در تیم ملی بوده تلاش کرده تا بهترین عملکرد را داشته باشد. باید به نظر و تصمیم دیگران احترام گذاشت.گاهی یک تصمیم به خاطر غلبه احساست اتخاذ می‌شود و باید صحبت‌های لازم را با این افراد انجام داد تا تصمیم بهترین اتخاذ کنند اما اگر مسائل دیگری در اولویت بود و تغییری در این قبیل تصمیمات به وجود نیامد باید به این نظر احترام گذاشت. 
منبع: خبرگزاری فارس