تبیان، دستیار زندگی

مسابقه خاطرات تبیانی

معاونت شبکه های اجتماعی تبیان در آستانه شانزدهمین سال تأسیس سایت موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، قصد دارد تا خاطرات کاربران خود را در قالب یک مسابقه اینترنتی گردآوری نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مسابقه خاطرات تبیانی
انگار همین چند روز قبل بود که خبر رونمایی از سایت تبیان در فضای مجازی منتشر شد و امروز پس از گذشت حدود شانزده سال فعالیت مستمر و پرتلاش مسئولین سایت تبیان زیر سایه حضور و مشارکت کاربران و مخاطبان فرهیخته و علاقه‌مند به محتوای ارزشمند و مناسب در فضای مجازی، تبیان به یکی از رسانه‌های تأثیرگذار و مهم در کشور تبدیل شده است، به گونه‌ای که برای خانواده‌های ایرانی، یکی از منابع و مراجع اصلی دریافت و تبادل اطلاعات در فضای اینترنت تلقی می‌شود.
شبکه اجتماعی تبیان با هدف تقدیر از سال‌ها همراهی و مشارکت کاربران در بخش‌های مختلف سایت، مسابقه «خاطرات تبیانی» را برگزار می کند.
در این مسابقه، تمام کاربران سایت تبیان می‌توانند خاطرات خود از سایت تبیان شامل فعالیت در بخش‌های مختلف سایت، شرکت در نمایشگاه‌ها، حضور در همایش‌های کاربری و هر آنچه که از تبیان به یادگار دارند را در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی تبیان منتشر کنند.

** شرایط شرکت در مسابقه:
- تمام کاربران عضو شبکه اجتماعی تبیان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. اگر تاکنون عضو شبکه اجتماعی نبوده‌اید، از اینجا به جمع کاربران ما بپیوندید. آخرین نسخه اپلیکیشن شبکه اجتماعی تبیان را هم می‌توانید از اینجا دریافت نمایید.
- شایان ذکر است که شرکت کنندگان مسابقه در صورت برنده شدن، باید جهت دریافت جوایز، عضویت خود را تأیید نهایی کنند.
- بر روی تمام مطالب ارسالی باید برچسب #خاطرات_تبیانی (دقیقاً به همین صورت) ثبت شود تا مطالب شرکت داده شده در مسابقه، در کنار سایر مطالب مرتبط به نمایش گذاشته شود. اگر تا به حال در شبکه اجتماعی تبیان، برچسب روی مطالب نگذاشته‌اید و شیوه آن را فرا نگرفته‌اید، از این راهنما کمک بگیرید.
- داوری مسابقه با کمک برچسب تعیین شده صورت خواهد گرفت و در صورتی که مطلب شرکت کننده در مسابقه، دارای برچسب مورد نظر نباشد، ممکن است توسط داوران و کاربران شبکه اجتماعی دیده و بررسی نشود.
- محدودیتی در تعداد مطالب ارسالی وجود ندارد.
- راهنمای اشتراک گذاری محتوا در شبکه اجتماعی تبیان را در اینجا بخوانید.

** زمان شرکت در مسابقه:
برای شرکت در این مسابقه، تا پایان مردادماه فرصت خواهید داشت.

** جوایز مسابقه:
به پاس همراهی و مشارکت شما عزیزان، به 3 نفر برگزیده این مسابقه، جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد.

در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی می‌توانید سوالات خود را در قسمت نظرات همین مطلب درج نمایید.
منتظر همراهی شما هستیم...

باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی