تبیان، دستیار زندگی

گفتند به استقلال نرو بازی به تو نمی رسد

مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت:زمانی که به استقلال آمدم خیلی ها گفتند این کار را نکن چون با حضور رابسون، پادووانی و مگویان به تو بازی نمی رسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فوتبال
مجید حسینی با اشاره به این موضوع که متولد کرج نیست و در محله پیروی تهران به دنیا آمده است در برنامه 2018 شبکه سوم گفت:من یکی از اهدافم از یک سال قبل این بود که در جام جهانی جزو 23 نفر و اگر شایسته باشم جزو 11 نفر اصلی باشم.البته همه چیز به تمرین کردن بر می گردد، زمان هایی در زندگی نا امید شده بودم مثل زمانی که از استقلال به راه آهن رفتم و در 3-4 بازی اول اصلا بازی نکردم و فکر می کردم فوتبالم نابود شد.خودم توقع زیادی از خودم داشتم و انگیزه هایم کم شده بود ولی کم کم همه چیز درست شد.
وی افزود: مثلا زمانی که به استقلال برگشتم خیلی ها گفتند نرو چون منتظری و رابسون هستند و پادووانی هم به استقلال آمده و به تو بازی نمی رسد.تازه مگویان هم در استقلال بود ولی خودم تواناییم را می دانستیم. می خواستم به ذوب آهن یا سپاهان بروم ولی ماندم و تلاش کردم. البته منصوریان هم به من خیلی لطف کرد و به من بازی داد. با رفتن آقای منصوریان و آمدن شفر تلاش کردم سال خوبی داشته باشم که خوشبختانه ثمره آن را دیدم.
وی در خصوص اینکه در جام جهانی استرس نداشت گفت: نمی شود گفت استرس نیست و اگر این را بگویم درست نیست، من با خودم گفتم همان بازیکنی باش که در استقلال بودی، زمانی که اولین توپ رسید یک ضربه سر زدم و بلافاصله اعتماد به نفس پیدا کردم.
حسینی در خصوص بازی در کنار پورعلی گنجی گفت: او خیلی چیزها به من یاد داد، روز بازی با مراکش که داخل زمین آمدم گفت هیچ چیز خاصی نیست و بازی خودت را انجام بده، او مثل یک برادر به من کمک کرد.
وی در خصوص اینکه آیا فکر می کرد بازی کند یا خیر گفت: حقیقتا فکر نمی کردم بازی کنم.
حسینی در پاسخ به این سوال که ظاهرا قرار بود منتظری به زمین برود ولی ظاهرا منتظری به سرویس بهداشتی رفته بود گفت:بله، منتظری به سرویس بهداشتی رفته بود که من به زمین رفتم.قرار بود منتظری به زمین برود و واقعا قرار بود او بازی کند، وقتی او به سرویس بهداشتی رفت کی روش دید  که من با انگیزه گرم می کنم و ابراهیمی هم د همان لحظات تعویض شده بود، به همین دلیل کی روش من را صدا کرد و گفت بیا و برو داخل زمین.بعد از بازی از منتظری تشکر کردم که در آن شرایط نیاز پیدا کرد که به سرویس بهداشتی برود!( باخنده).
مدافع ملی پوش تیم استقلال در خصوص اینکه در بازی با پرتغال با پیراهن میلاد محمدی بازی کرده است گفت:من اصلا متوجه نشدم!
وی در خصوص اینکه قبل از جام جهانی آسیب دیدگی عجیبی داشت گفت: مصدومیت من نادر بود! وقتی دکتر نوروزی در اینترنت سرچ می کرد می گفت چنین مصدومیتی در دنیا وجود ندارد! نوروزی و خانم محمدی خیلی برای من زحمت کشیدند، آنها به من گفتند پله پله به زمین بروی. من در فینال جام حذفی بازی کردم و نوروزی گفت سه روز باید کامل استراحت کنی.سپس در بازی با ذوب آهن به میدان رفتم و خوشبختانه تیام در آن مسابقه کار را برای استقلال در آورد و به برتری رسیدیم.
وی در خصوص اینکه آیا پیشنهاد اروپایی دارد یا خیر گفت: از زمانی که آمدم تلفنم خاموش بود و اصلا متوجه نشدم. البته از الان دیگر تلفنم روشن است ولی به هر حال بعد از یک استراحت حتما تصمیم خواهم گرفت.
حسینی در خصوص اینکه بعد از خط خوردن سید جلال حسینی فکر می کرد در تیم ملی بازی کند گفت: از بچگی بازی سید جلال حسینی را می دیدم و به او تبرک می گویم.یک تشکر هم از کی روش می کنم که به جوانها می دان داد و شاید اگر او نبود جوان ها فرصتی برای بازی در تیم ملی پیدا نمی کردند.
وی در خصوص اینکه کی روش در مورد رونالدو به بازیکنان چه گفت: او اصلا در مورد فرد با بازیکنان صحبت نمی کرد ولی آنالیزها او فوق العاده است، مثلا در بازی با مراکش همان نکاتی که به بازیکنان منتقل کرد باعث شد تا تیم ملی به پیروی برسد که این خیلی جالب بود.
منبع:فارس