تبیان، دستیار زندگی
به اطلاع کاربران عزیز سایت تبیان میرساند ، موسسه تبیان در جهت فعالیتهای فرهنگی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح تولید و تجمیع محتوا توسط کاربران اینترنتی

اطلاعیه شماره 1 – اعلان طرح

به اطلاع کاربران عزیز سایت تبیان میرساند ، موسسه تبیان در جهت فعالیتهای فرهنگی خود و در راستای اهداف از پیش تعریف شده ، مرحله جدیدی از طرح تولید و تجمیع محتوا توسط کاربران و مخاطبین اینترنتی را آغاز نموده است.

در این طرح کاربران و مخاطبین دنیای مجازی میتوانند مقالات، تحقیقات و مطالب خود  در موضوعات مشخص شده و مورد نظر شورای علمی موسسه تبیان را در قالبهای تالیف ، تحقیق و یا تجمیع مطالب و در زبانهای فارسی و غیر فارسی، آماده نموده و در قالبهای مورد نظر ارائه نمایند.

این مسیر همچنین میتواند با پیشنهاد کاربران سایت تبیان ایجاد شود. بدین صورت که با معرفی موضوع و پس از تایید موسسه تبیان محتوای مورد نظر ایجاد و به موسسه ارائه گردد.

این فعالیت طی روال برنامه ریزی شده از مرحله معرفی موضوع، دریافت تاییدیه و تخصیص طرح آغاز میشود و بهمراه سیستمهای هدایتی و نظارت بر تولید محتوا آماده و ارائه میشوند.

مطابق برنامه ریزی صورت گرفته ، طبق روال کارشناسی و در ضمن بررسی و تایید طرحها مبالغی بعنوان حق الزحمه برای اشخاص یا تیمهای تولید محتوا در نظر گرفته میشود و پس از تحویل مطالب به کاربران عزیز پرداخت میگردد.

علاوه بر آن مطالب با ذکر نام تهیه کننده مطلب در سایت تبیان مورد استفاده قرار میگیرند و همچنین مطالب برگزیده بصورت دوره ای مورد تقدیر قرار میگیرند.

مطابق برنامه ریزی انجام شده موضوعات مورد ارائه موسسه تبیان تا تاریخ 20 تیرماه  و طی اطلاعیه مجزا در معرض بررسی و درخواست کاربران قرار میگیرند.

همچنین کاربران گرامی میتوانند جهت پیشنهاد مطالب و موضوعاتی که امکان و توان تولید یا ارائه آنرا دارند، ضمن دریافت فرم پیشنهاد محتوا آنرا تکمیل نموده و به آدرس Article@Tebyan.net  ارسال نمایند.

خواهشمند است نظرات خود را جهت عملکرد بهتر این طرح در ذیل این مطلب به ما منتقل نمایید.

دریافت فرم یشنهاد محتوا جهت ارائه به سایت تبیان