تبیان، دستیار زندگی

داور به پرتغال کمک کرد

مدیر برنامه معروف فوتبال پرتغال گفت: داور پاراگوئه‌ای باید کریستیانو رونالدو را پس از خطای روی مداغع ایران اخراج می‌کرد و از دادن کارت زرد به مهاجم پرتغال متعجب شدم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جام جهانی
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ساکرنیوز روسیه، پائولو باربوسا درباره نمایش ناامیدکننده رونالدو در مصاف با ایران گفت:  چطور بگویم که خودم ناامید نشوم اما موثر واقع نشد، البته رونالدو در خدمت تیم ملی فوتبال پرتغال بود و سعی کرد سخت تلاش کند.

وی درباره صحنه خطای رونالدو روی مرتضی پورعلی‌گنجی نیز اظهار داشت: البته که باید با کارت قرمز اخراج می‌شد. نمی‌شود که در چنین صحنه‌هایی 2 ایده وجود داشته باشد. سیستم VAR نیز در میدان به داور نشان داد که  رونالدو باید کارت قرمز بگیرد اما انریکه به سبک خودش تصمیم‌ گرفت.

باربوسا درباره هراس خود از کارت قرمز احتمالی داور پاراگوئه‌ای به کریستیانو رونالدو گفت: نمی‌توانم این‌گونه بگویم. من به سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) توجهی ندارم اما وقتی تصمیم داور را دیدم احساس اشتباه کردم. تصمیم عجیبی بود و داور رونالدو را بخشید. او به طور کلی به تیم ملی فوتبال پرتغال کمک کرد. همچنان معتقد بودم که رونالدو باید یک کارت قرمز می‌گرفت. تکرار صحنه خطا همه چیز را نشان می‌داد. اینجا باید صادقانه به همه چیز اعتراف کنیم.

مدیر برنامه مطرح فوتبال پرتغال در واکنش به این پرسش که آیا رونالدو در بازی برابر ایران روی اعصاب خود کنترل نداشت خاطرنشان کرد: بله. حتی ستاره‌ها گاهی اوقات نشان می‌دهند که شکسته هستند. رونالدو تجربه فوق‌العاده‌ای دارد اما چنین ستاره‌ای نتوانست با استرس خودش کنار بیاید. او نشان داد که نمی‌تواند خودش را کنترل کند و گاهی پیش‌ می‌آید. به خاطر داشته باشید زیدان در فینال جام جهانی با ماترازی برخورد داشت و سپس اخراج شد. پرتغال خیلی خوشبخت بود که رونالدو اخراج نشد.
منبع: خبرگزاری تسنیم