تبیان، دستیار زندگی

شکست یک نیمه‌ای ایران برابر پرتغال

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال به داور مسابقه تذکر داد که بازیکنان ایران قصد وقت‌کشی دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جام جهانی
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم از روسیه، تیم‌‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال از ساعت 22:30 امشب (دوشنبه - به وقت ایران) در دیدار سوم خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 مقابل هم صف‌آرایی کردند.

* در صحنه‌ای که کریستیانو رونالدو پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و شوتش پس از برخورد با دیواره دفاعی ایران به کرنر رفت، مهاجم پرتغال اعتقاد داشت توپ به دست مدافعان ایران برخورد کرده و به داور اعتراض کرد.

* در دقیقه 18 مرتضی پورعلی‌گنجی با آندره سیلوا درگیر شد که توپ پس از برخورد به پای مدافع تیم ملی ایران به کرنر رفت. در این صحنه که ملی‌پوشان ایران اعتقاد به خطای مهاجم پرتغال روی پور‌علی‌گنجی داشتند، رامین رضاییان به شدت به داور بازی معترض بود.

* هر زمانی که پرتغالی‌ها قصد زدن ضربه کرنر یا ضربات ایستگاهی را دارند، ایرانیان حاضر در ورزشگاه برای بر هم زدن تمرکز یاران رونالدو، آنها را «هو» می‌کنند.

* در صحنه برخورد علیرضا جهانبخش با روی پاتریسیو، دروازه‌بان پرتغال، په‌په به جهانبخش اعتراض کرد و به او گفت که پاتریسیو را عمداً زده است. جهانبخش گفت که این برخورد عمدی نبوده و از پاتریسیو عذرخواهی کرد.

* وقتی که بازیکنان ایران برای نوشیدن آب به کنار زمین آمدند، مسعود شجاعی با سعید عزت‌اللهی در مورد درگیری‌اش با بیرانوند صحبت کرد و به او گفت آرامش خود را حفظ کند.

* پس از اعلام خطا روی سردار آزمون و زمانی که بازیکنان ایران می‌خواستند ضربه خطا را بزنند، رونالدو به داور گفت که ایرانی‌ها می‌خواهند وقت‌کشی کنند و او باید مراقب وقت تلف شده باشد.
منبع: خبرگزاری تسنیم