تبیان، دستیار زندگی
تیم ایران در ورزشگاه آزادی تهران برابر تیم اصلی جامائیکا قرار گرفت و در یک نبرد نابرابر و یک طرفه 8 – 1 حریف خود را مغلوب کرد!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی پرگل ایران برابر جامائیکا

صحنه ای از دیدار  تدارکاتی ایران - جامائیکا -  12 تیر 1386 تهران

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی تدارکاتی اش پیش از ترک تهران ، با 8 گل تیم ملی جامائیکا را شکست داد.

به گزارش تبیان تیم ایران دیشب در ورزشگاه آزادی تهران برابر تیم اصلی جامائیکا قرار گرفت و در یک نبرد نابرابر و یک طرفه 8 – 1 حریف خود را مغلوب کرد!

شاگردان بورا میلوتینوویچ که پیش از سفر به تهران در ویتنام هم با 3 گل زود هنگام از تیم ملی این کشور شکست خورده بود، برابر ایران هم حرفی برای گفتن نداشت و سناریوی بازی پیشین خود را تکرار کرد.

هر نیمه ی این بازی 4 گل برای تیم ایران داشت . گل های کشورمان را در این بازی جواد  نکونام دقایق 1 و 18  مهرزاد معدنچی دقایق 3  و 48 ، وحید هاشمیان دقیقه 39 ، رسول خطیبی در دقایق 82 و 89 و رضا عنایتی در دقیقه 90 به ثمر رساندند.

تک گل جامائیکایی ها نیز در دقیقه 84 توسط تایلور وارد دروازه ایران شد.

تیم کشورمان در نیمه اول با ترکیب حسن رودباریان ، رحمان رضایی ، سیدجلال حسینی ، ستار زارع ، حسین کعبی ، مهدی مهدوی کیا ، علی کریمی ، جواد نکونام ، مسعود شجاعی ، مهرزاد معدنچی و وحید هاشمیان به میدان رفت اما در نیمه دوم تغییرات زیادی در ترکیب بوجود آمد و اکثر بازیکنان نیمکت نشین به میدان آمدند.

پس از این بازی هم طی مراسمی ملی پوشان کشورمان از زیر کلام الله مجید گذشتند تا برای سفر به جنوب شرق آسیا و شرکت در چهاردهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا از خداوند متعال مدد گیرند.

تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد روز چهارشنبه تهران را به مقصد کوالالامپور محل برگزار مسابقات ترک خواهد کرد.

مطالب مرتبط :

اسامی بازیکنان ایران در جام ملتهای آسیا