تبیان، دستیار زندگی

پویش ارمغان ایرانی

معاونت شبکه‌های اجتماعی تبیان، در سال «حمایت از کالای ایرانی» و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و دغدغه‌ها و توصیه‌های معظم له پیرامون حمایت از تولید داخل و تولیدکنندگان ایرانی، پویش ارمغان ایرانی را اجرا می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پویش ارمغان ایرانی

در سال 1397، با توجه به اهمیت تولید محصولات داخلی در شرایط اقتصادی فعلی کشور، حمایت از تولید کنندگان داخلی به هر شکل و هر میزانی باید در اولویت برنامه های سازمان های مختلف کشور قرار گیرد. به همین منظور، معاونت شبکه های اجتماعی تبیان نیز در راستای پیگیری اهداف فرهنگی و اطلاع رسانی خود، تلاش دارد تا با اجرای برنامه های متعدد و متنوع، حمایت خود را از تولید کنندگان داخلی بیش از گذشته پیگیری نماید. امیدواریم که سایر دستگاه های اجرایی و مسئول در زمینه اشتغال زایی، همراه ما در این پویش باشند.
پویش ارمغان ایرانی تلاش دارد تا با بهره گیری از پتانسیل فضای مجازی در جهت معرفی و نمایش تولیدات داخلی فعالیت کند. بدین منظور، از تمام تولیدکنندگان ایرانی، فعالان مشاغل خانگی و تمام هنرمندانی که هنر و یا محصول قابل ارائه به مشتری را در اختیار دارند، دعوت می کنیم تا ضمن حضور در این طرح، از طریق امکانات شبکه اجتماعی تبیان به معرفی کالاهای تولیدی خود و همچنین جذب مشتری از طریق این فضا اقدام نمایند.
علاوه بر تولیدکنندگان با سابقه کالای ایرانی، همه مردم ایران می توانند محصول و یا تولیدات خانگی خود را با هر میزان توانایی تولید، در پویش ارمغان ایرانی عرضه و معرفی کنند و به فروش برسانند.
لازم به ذکر است که امکانات ارائه شده به تولید کنندگان و هنرمندان در این طرح کاملا رایگان است.

اهداف پویش:
- پیگیری شعار سال «حمایت از کالای ایرانی»
- ایجاد انگیزه و پشتکار برای برپایی مشاغل خانگی
- معرفی رایگان مشاغل خانگی و تولیدات آنان
- زمینه سازی برای سهولت دسترسی و آشنایی علاقه مندان به محصولات تولید داخل
- حذف واسطه در راستای حمایت از تولید کنندگان محصولات خانگی
- زمینه سازی فروش بیشتر و گسترده تر محصولات تولید شده توسط مشاغل خانگی
- استفاده از ظرفیت تولیدات مشاغل خانگی برای جوایز مسابقات سایت تبیان
پویش ارمغان ایرانی
برای حمایت از کالای ایرانی
در شبکه اجتماعی تبیان
شرایط مشارکت در پویش:
- تولیدکنندگان داخلی برای مشارکت در این پویش باید یک صفحه در شبکه اجتماعی تبیان ایجاد کنند و از این طریق به معرفی محصولات و تولیدات خود اقدام کنند. صفحات ایجاد شده باید حاوی معرفی تولیدکننده و معرفی کسب و کار تولیدی باشد.
- اگر تاکنون عضو شبکه اجتماعی نبوده‌اید، از اینجا به جمع کاربران ما بپیوندید. آخرین نسخه اپلیکیشن شبکه اجتماعی تبیان را هم می‌توانید از اینجا دریافت نمایید. برای شرکت در این مسابقه باید مطالب خود را در یک صفحه جدید در شبکه اجتماعی تبیان ارسال کنید. راهنمای ایجاد صفحه جدید در شبکه اجتماعی تبیان را از اینجا فرا بگیرید.
- تولیدکنندگان گرامی باید در صفحات ایجاد شده، محصولات خود را به صورت جداگانه با توضیحات کامل به همراه تصویر و یا فیلم مربوط به محصول منتشر کنند تا علاقه مندان هر محصول بتوانند برای تهیه و یا کسب اطلاعات بیشتر از این طریق با تولید کننده ارتباط بگیرند. تولیدکنندگان باید ضمن تعامل کامل با کاربران شبکه اجتماعی، در مورد قیمت ها، نحوه تحویل کالاها و خصوصیات کالا پاسخگوی سوالات مخاطبان صفحه خود باشند.
- تولیدکنندگان کالاها می توانند از امکانات شبکه اجتماعی از جمله اشتراک تصاویر و فیلم های محصولات خود استفاده کنند، از طریق اشتراک نظرسنجی با نظر و علایق کاربران و مخاطبان خود آشنا شوند، ضمن پاسخگویی به نظرات کاربران، از آنان ایده بگیرند و در جهت گسترش کسب و کار خود استفاده کنند.
- راهنمای اشتراک گذاری محتوا در شبکه اجتماعی تبیان را در اینجا بخوانید.
- تمام صفحات ایجاد شده در این طرح پس از تکمیل اطلاعات عضویت، به عنوان صفحات رسمی در شبکه اجتماعی تبیان فعال خواهند شد و در صفحه رسمی پویش ارمغان ایرانی در شبکه اجتماعی معرفی خواهند شد.
- به منظور یکپارچه سازی و معرفی همه محصولات تولیدکنندگان داخلی در کنار یکدیگر، باید همه مطالب ارسالی در این طرح، با برچسب #ارمغان_ایرانی (دقیقاً به همین صورت) همراه باشند. این امر موجب سهولت دسترسی علاقه مندان به تمام محصولات ارائه شده در طرح خواهد شد.
- کاربران شرکت کننده در پویش ارمغان ایرانی باید آدرس صفحات خود را در قسمت نظرات همین مطلب ثبت نمایند.
پویش ارمغان ایرانی
طرح حمایتی پویش:
در صورت مشارکت تولیدکنندگان در پویش ارمغان ایرانی مطابق زمانبندی اعلام شده برای پویش، از طرح حمایتی معاونت شبکه های اجتماعی تبیان بهره مند خواهند شد؛ بدین صورت که بخشی از جوایز مسابقات معاونت شبکه های اجتماعی تبیان از محصولات تولیدی صفحات فعال در این طرح، خریداری خواهد شد.

زمانبندی پویش:
پویش ارمغان ایرانی از 20 تیرماه تا پایان فصل پاییز برگزار می شود. در صورت استقبال و مشارکت مستمر تولیدکنندگان، این زمان تمدید خواهد شد.

در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی می‌توانید سوالات خود را در قسمت نظرات همین مطلب درج نمایید.
منتظر همراهی شما هستیم...

باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی