تبیان، دستیار زندگی

فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز منتشر شد

ستاد اقامه نماز کشور فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ستاد اقامه نماز

ستاد اقامه نماز کشور فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز را  با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» منتشر کرد. 

بر پایه این گزارش موضوعات این دوره از فراخوان اجلاسیه شامل شیوه‌های انس کودکان با نماز در مهدهای کودک،  مهارت‌های دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه‌ها، را‌های دعوت به نماز در خانواده،‌روش‌های دعوت همسالان به نماز، راه‌های دعوت به نماز در فضای مجازی و رسانه، شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات ( مدیران و کارکنان) و روش‌ها و مهارتهای مبلغین و روحانیون در دعوت به نماز است. 

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌ «ایده‌ها و تجربیات موفق»، «آثار ادبی و هنری شامل کتاب، مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطره»، «فیلم نامه»، «نمایش نامه»، «فیلم کوتاه»، «مستند»، «پویانمایی»، «موشن گرافی»، «طرح های گرافیگی( پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله) و «محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کمک آموزشی شامل بازی و سرگرمی و فرهنگی و آموزشی ارائه دهند. 

این گزارش ادامه می‌دهد تنها دریافت آثار کتاب و محصولات با حجم بالای 25 مگابایت بعد از اخذ کدثبت نام از سامانه صرفا بصورت پستی مورد پذیرش است. 

ثبت نام  و ارسال از تاریخ 15 تیر ماه 1397 از طریق سامانه www.qunoot.ir   یا صندوق پستی: 1417743181 تا تاریخ 30 مهرماه 1397 خواهد بود. همچنین زمان اعلام نتایج این فراخوان 20 آبان ماه 1397 از طریق سایت های www.namaz.ir  و www.qunoot.ir  انجام خواهد شد. به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در فراخوان اعطاء خواهد شد.

به 110 نفر برگزیده فراخوان هدایایی به شرح ذیل تقدیم خواهد شد:  
8 نفر: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و انگشتری متبرک مقام معظم رهبری
32 نفر : کمک هزینه سفر به مشهد مقدس
70 نفر: تفسیر یک جلدی قرآن کریم و کارت هدیه نقدی

جهت ارتباط با دبیرخانه این دوره از اجلاسیه سراسری نماز می‌توانید با شماره های تماس: 88995883 – 88995878 – 021 و نیز  پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به آدرس www.namaz.ir  مراجعه کنید.


منبع: تسنیم

 
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.