تبیان، دستیار زندگی

بدهی ۳۰۰ میلیاردی سرخابی‌ها

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از نحوه مدیریت دو باشگاه پرطرفدار فوتبال کشور گفت: سرخابی‌ها ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سرخابی ها
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرید موسوی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای‌اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: آجر به آجر این دو باشگاه دچار مشکل است که تحقیق و تفحص از آنها را کلید زدیم.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره این دو باشگاه هیچ کجا ثبت نشده  است، ادامه داد: در سال‌های گذشته هر هیئت مدیره‌ای که برای این دو تیم انتخاب شدند خود را موظف نکردند، مشکلات هیئت مدیره قبلی را حل و فصل کنند و از روز اول بدهی‌ ایجاد کردند. هر کدام از دو تیم امروز حداقل 150 میلیارد تومان بدهی دارند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس اظهار داشت: بازیکن، مربی، سازمان لیگ، هتل، رستوران، شرکت هواپیمایی، سازمان مالیاتی و ... از این تیم‌ طلبکار هستند.

موسوی با بیان اینکه باید حدود 300 میلیارد تومان از جیب مردم برداریم و خرج این دو تیم کنیم تا فقط بدهی‌هایشان را پرداخت کنند، گفت: در تحقیق و تفحص باید مشخص شود از چه منابعی به این دو تیم پول تزریق و چگونه هزینه می‌شود.
منبع: خبرگزاری تسنیم