تبیان، دستیار زندگی
لان با تاكید بر انسجام گروهی بازیكنان، گفت: شرایط خوب آمادگی را تا روز بازی مقابل كره‌ شمالی حفظ می‌كنیم. حسین فركی با اشاره به وضعیت جسمانی و روحی بازیكنان تیم ملی، افزود: همه دعوت شدگانی را كه در لیست قبلی اعلام كرده بودیم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگو با فركی


مربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان با تاكید بر انسجام گروهی بازیكنان، گفت: شرایط خوب آمادگی را تا روز بازی مقابل كره‌ شمالی حفظ می‌كنیم.

حسین فركی با اشاره به وضعیت جسمانی و روحی بازیكنان تیم ملی، افزود: همه دعوت شدگانی را كه در لیست قبلی اعلام كرده بودیم در اردو حاضرند و مهدی مهدوی‌كیا نیز برای بازی مقابل كره‌ شمالی در تركیب تیم خواهد بود، وی وارد تهران شده و در تمرین حاضر شد.

وی اضافه كرد: تنها غایب بازی با كره، «رحمان رضایی» می‌باشد كه به احتمال زیاد در دو بازی بعدی تیم ملی، مقابل لبنان در تركیب تیم قرار می‌گیرد.

فركی با اشاره به بازی قبلی مقابل تیم كره‌ شمالی، گفت: شرایط بازی رفت با بازی برگشت ، متفاوت است، چرا كه در بازی قبلی شناختی از حریف نداشتیم و خوشبختانه به نتیجه‌ مطلوب و دلخواه دست یافتیم ولی در این بازی، از شرایط میزبانی برخورداریم و مطمئنا به دنبال كسب 3 امتیاز بازی هستیم.

وی تصریح كرد: تیم كره در برابر لبنان نتیجه‌ای خوبی را گرفته و با انگیزه‌ بیشتری به مصاف تیم ایران خواهد آمد، البته هیچ تیمی را نمی‌توان دست كم گرفت و چون جذابیت فوتبال به این است كه قابل پیش بینی نیست ولی آنچه برای ما حائز اهمیت است، باید این بازی را ببریم، چرا كه با كسب امتیاز این بازی با اطمینان خاطر بیشتری به مصاف لبنان می‌رویم.