تبیان، دستیار زندگی

بی‌احترامی آلمان‌ها

سرمربی سوئد پس از باخت مقابل آلمان گفت: آنها بعد از زدن گل پیروزی به ما بی احترامی کردند. باید بگویم که حرکت نیمکت آلمان‌ها زشت بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آلمان ها
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، تیم‌های آلمان و سوئد در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه امروز از ساعت 22:30 در ورزشگاه فیشت شهر سوچی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر یک  به سود آلمان به پایان رسید تا آلمان ها در نفس‌های آخر به جام بازگردند.

اندرسون در پایان گفت: با وجود باخت اما همچنان رقابت در گروه ادامه دارد به همین خاطر باید ما ضعف‌هایمان را اصلاح کنیم و در بازی بعد به رقابت بگردیم.


جان اندرسون، سرمربی سوئد پس از باخت گفت: آنها بعد از زدن گل پیروزی به ما بی احترامی کردند. باید بگویم که حرکت نیمکت آلمان ها زشت بود. به نظرم رفتار آنها منزجر کننده بود. شما وقتی پیروز می‌شوید نباید باعث آزار رقیب شوید و نباید به این شکل بی احترامی کنید.

وی افزود: ما در این بازی با تمام وجود بازی کردیم و هرچه در توان داشتیم گذاشتیم. آنها بعد از زدن گل پیروزی به طرف ما آمدند و با اشاره دست ما را تمسخر کردند. آنها نباید این کار را می‌کردند و من به همین خاطر عصبانی شدم. من با لو دست دادم و به او این برد را تبریک گفتم ولی بقیه کادر فنی و بازیکنان رفتار خوبی با ما نداشتند.

اندرسون در پایان گفت: با وجود باخت اما همچنان رقابت در گروه ادامه دارد به همین خاطر باید ما ضعف‌هایمان را اصلاح کنیم و در بازی بعد به رقابت بگردیم. ما هنوز فرصت صعود داریم با تمام قدرت در بازی آخر حضور خواهیم داشت ولی اکنون به خاطر از دست دادن یک امتیاز بازی احساس گناه می‌کنم.
منبع: خبرگزاری فارس