تبیان، دستیار زندگی

سایه شوم صهیونیسم بر ایدئولوژی ضد شیعی داعش

تحلیلگر مسائل خاورمیانه و سخنگوی جنبش آزادی فلسطین در تحلیل نوشت که اسرائیل در حال گسترش ایدئولوژی گروه تروریستی داعش در سایه سکوت جهانی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
داعش و صهیونیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «lobelog»،«عمر بدار»،معاون موسسه عربی آمریکایی ،تحلیلگر سیاسی سیاست های آمریکا در خاورمیانه و سخنگوی پروژه آزادی فلسطین در تحلیلی نوشت: سابقه وحشتناک ارتش اسرائیل در انجام جنایت های مختلف قدمتی طولانی دارد. این اقدامات از استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی گرفته تا بمباران مناطق غیرنظامی با استفاده از بمب های خوشه ای برای ای و کشتن روزنامه نگاران،هیچ گونه توجیه اخلاقی و قابل دفاعی ندارد.

اما اتفاق عجیب تر هفته گذشته،زمانی رخ داد که «اویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی یک ویدئوی عربی دو قسمتی پز از لفاظی های ضد شیعه منتشر کرد و برخی از علمای شیعه را مرتبط با گروه تروریستی داعش دانست.

او شیعیان را خطرناکتر از صهیونیست ها و مسیحی ها خواند و از لزوم اتحاد برای مقابله با آنها سخن گفت.

ادرعی شیعیان را بزرگترین خطر جهان اسلام میداند  و معتقد است که اهل تسنن باید برای دفاع از اسلام و نابودی آنها و ایران که یک دولت شیعی است ،متحد شوند.

«عمر بدار» می گوید:خشونت های فرقه ای دقیقا  همان کاری است که داعش انجام می دهد؛در حقیقت اسرائیل گسترش دهنده همان ایدئولوژی است که گروه های افراطی مانند داعش پیرو آن هستند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این ویدئو  از رهبران حماس و جهاد اسلامی و گروه های مقاومت منطقه خواست به جای عمل کردن به دستورات ایران به فتواهای رهبران عرب خود عمل کنند چرا که پیروی از دستورات ایران و دوستی با ایرانیان نابودی دنیا و آخرت همراه با عذاب الهی برای آنها به ارمغان می آورد!

شاید تلاش های اسرائیل برای گسترش دشمنی علیه ایران تعجب آور نباشد اما گسترش نفرت مذهبی با استفاده از سلاح که جان تعداد بی شماری را در دو دهه گذشته گرفته نشان می دهد که ترجیح صلح منطقه ای از سوی رژیم صهیونیستی افسانه ای بیش نیست.

این در حالی است که دولت آمریکا به رهبری دونالد ترامپ که مدعی مقابله با گروه تروریستی داعش در سوریه و در سراسر جهان است،چشم خود را بر روی گسترش ایدئولوژی داعش از سوی رژیم صهیونیستی و همچنین جنایت های این رژیم در غزه بسته است.

به گفته بدار،هر چقدر لفظی های ناشی از نفرت رهبران رژیم صهیونیستی و بی توجهی آنها به جام مردم بی گناه بیشتر می شود،مسئولیت پذیری آنها برای این جنایات به دلیل چشم پوشی قدرت های جهانی کمتر می شود.


منبع: خبرگزاری شبستان
 
 

شیعه
|
صهیونیسم
|
اسرائیل
|
داعش 
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.