تبیان، دستیار زندگی

سینما را به تلویزیون ترجیح می‌دهم!

«برای مردم همیشه باید کار عالی و درست ارائه داد و به شعور مخاطب احترام گذاشت به خاطر همین و کیفیت پایین بعضی کارها ترجیح می‌دهم در سینما فعلا مشغول به کار باشم.»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 حسین مهری


حسین مهری از جمله بازیگران جوان و پر انرژی سینما و تلویزیون است که با سریال «زیر هشت» به شدت مورد توجه قرار گرفت. مهری مدتی است از فضای تلویزیون فاصله گرفته است و به گفته خود در حال حاضر حضور در سینما را به تلویزیون ترجیح می‌دهد.
مهری  درباره فعالیت‌های خود گفت: حدود ۲۴ سال فقط تلاش کردم برای بهتر شدن خودم در بازیگری، یعنی سعی می‌کردم خودم را توانمندتر و بهتر کنم، ولی این کار را باید در اولویت سوم و چهارم خود قرار می‌دادم. قبل از اینکه من روی توانایی خودم کار کنم باید روی چیزهای دیگر کار می‌کردم. از انجام ندادن برخی کارها به شدت ناراحتم، چون سینما و بازیگری فقط توانایی نیست خیلی از معقوله های دیگر در آن لازم است که اگر نخواهی آنها را انجام دهی بی شک مسیر دشوارتر می‌شود. من هیجان بازیگری را کاملا تجربه کردم.

مهری در ادامه در خصوص دوری از فضای تلویزیون گفت: وقتی بعضی از کارها پیشنهاد می‌شود و میری میبینی یک سری از آدم‌ها در آن کار فقط به دنبال شوخی هستند! برای من جای تعجب دارد که چه وقت بازیگری به این مرحله رسید! من سر هر پروژه‌ای تمام انرژی خود را استفاده می‌کنم، اما بعضی از کارها اگر بخواهی انرژی مصرف کنی آن‌هم برای آدم‌هایی که فقط کار جنبه شوخی و سرگرمی دارد  انرژی بیخود مصرف کردی، یا اگر بخواهی متفاوت باشی بی شک در آن جمع فایده ندارد. به نظر من برای مردم همیشه باید کار عالی و درست ارائه داد و به شعور مخاطب احترام گذاشت به خاطر همین و کیفیت پایین بعضی کارها ترجیح می‌دهم در سینما فعلا مشغول به کار باشم.
وی در خصوص جدیدترین کارهای خود گفت: در حال حاضر یک فیلم سینمایی دارم که نزدیک به اکران است و حدود ۲۴ روز دیگر سر یک پروژه سینمایی می‌روم که به شدت نقش خود را در آن فیلم دوست دارم و برایم جذاب است.

منبع: خبرگزاری صبا