تبیان، دستیار زندگی

کامبوزیا پرتوی، فیلمی در ژانر اجتماعی می سازد

شورای صدور پروانه ساخت و نمایش خانگی با تولید و اکران 6 فیلم و مجموعه موافقت کردند که از جمله آنها فیلمی در حوزه اجتماعی است که کامبوزیا پرتوی آن را خواهد ساخت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
کامبوزیا پرتوی، فیلمی در ژانر اجتماعی می سازد

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی از سازمان سینمایی، شورای صدور پروانه ساخت در جدیدترین جلسه خود با ساخت فیلمنامه «کولکاپیس» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی کامبوزیا پرتوی در ژانر اجتماعی موافقت کرد.
در این جلسه با تولید «به خاطر یک آمپول ناقابل» به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان، کارگردانی و نویسندگی علیرضا محمود زاده در ژانر کودک و «مامان» به تهیه‌کنندگی بهمن کامیار، کارگردانی و نویسندگی آرش انیسی در ژانر اجتماعی موافقت شد.
همچنین در جلسه شورای پروانه نمایش خانگی با ساخت دو فیلمنامه سریال «ساخت ایران 2 (قسمت های نهم تا هفدهم)» به تهیه کنندگی مشترک سید امیر پروین پور حسینی و منصور سهراب پور و کارگردانی برزو نیک نژاد، «ماهی و برکه» به تهیه کنندگی هادی انباردار و کارگردانی علی برآتی موافقت کرد.
در جلسه اخیر شورای پروانه نمایش خانگی با نمایش سریال «گلشیفته قسمت 14» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی نیز موافقت شد.
عرضه 9 عنوان فیلم خارجی، یک عنوان فیلم مستند و آموزشی و سه عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره ها از دیگر مصوبات جلسات شورای صدور پروانه ساخت بود.

منبع : خبرگزاری ایرنا