تبیان، دستیار زندگی
در آستانه ششمین سالگرد تاسیس موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان روابط عمومی این موسسه ضمن عرض تبریک و آرزوی شادکامی به خانواده بزرگ تبیان و کلیه بنیانگذاران ، دست اندرکاران ، همکاران و همچنین کاربرانی که موجب افتخار و رونق این موسسه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به مناسبت سالگرد تاسیس موسسه تبیان

پیام تبریک تبیان به کاربران در آستانه 6 سالگی

پیام تبریک تبیان به کاربران در آستانه 6 سالگی

در آستانه ششمین سالگرد تاسیس موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان روابط عمومی این موسسه ضمن عرض تبریک و آرزوی شادکامی به خانواده بزرگ تبیان و کلیه بنیانگذاران ، دست اندرکاران ، همکاران و همچنین کاربرانی که موجب افتخار و رونق این موسسه در سه حوزه سایت ، محصولات نرم افزاری مالتی مدیا و شبکه می باشند ، اقدام به صدور پیامی به شرح ذیل نموده است :

امروز دقیقا دو هزار و صد و نود روز است که با شماییم. در طی این مدت در دنیای مجازی با شما گفتگو کردیم، یکدیگر را محک زدیم، ارزیابی کردیم و در نهایت باور کردیم و حال می دانیم که این پنجره به کوچه تنهایی گشوده نشده است.

ما آمدیم تا با شما باشیم آمدیم تا ندایمان را شنونده ای باشد، آمدیم که بمانیم و در خاطره ها اثرگذار و ماندگار شویم. در این مدت هزاران پنجره رو به دلهای آفتابی و پاک شما گشودیم، شمایی که در محیط مجازی کاربر هستید ولی برای ما یاور.

شما یاوران ما مهربانانه ما را در جستجوی آرمان هایمان تنها نگذاشتید و اگر نبودید، ما در نیمه راه باز می ماندیم و کمر خم می کردیم. هر روز به امید حضور مجازی شما، پنجره مان را می آراستیم تا پا به پای پرشتاب شما گام برداشته باشیم و روح جستجوگر شما را پاسخ گفته باشیم. مگر نه اینکه دوستان همراه و همراز هستند. شما با صمیمیت برخاسته از یکرنگی و مهربانی تان ما را یاری دادید، همراه مان بودید و کاستی ها را صبورانه تاب آوردید. از جوانی و نشاط شما بسیار آموختیم و رایحه روح بخش شور و نشاط تان را با هر نفس فرو دادیم و بر صورت خستگی ها و بیم ها به پشتوانه خدای زیبایی ها و شما خنده زدیم.

شش سال از آغاز راه می گذرد ولی ما هنوز به مقصد نرسیده ایم. رفتن جوهره ما است و رسیدن پایانمان. در این راه بی انتها شما " تبیان " ما باشید، راه بنمایید و یاری کنید . در این میان به مقدار متنابهی روح جستجوگر، دیدگان روشن، رای و اندیشه جوانی، نگاه منتقد و پرسشگر و تمام خوبی هایی که جوانان میهمان را با آن سرشته اند نیازمندیم.

روابط عمومی موسسه تبیان