تبیان، دستیار زندگی
حسن فتحی وسواس خاص به خرج می‌دهد...در میوه ممنوعه از چیزی نمی‌گذریم تهیه‌كننده سریال میوه ممنوعه ‌از مشخص شدن تمامی بازیگران اصلی این سریال خبر و احتمال داد در خلال كار نیز چند بازیگر دیگر به كار اضافه شود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میوه ممنوعه قصه‌ای از شاه لیرو شیخ صنعان

میوه ممنوعه قصه‌ای از شاه لیرو شیخ صنعان

اسماعیل عفیفه:

حسن فتحی وسواس خاص به خرج می‌دهد...در میوه ممنوعه از چیزی نمی‌گذریم

تهیه‌كننده سریال میوه ممنوعه ‌از مشخص شدن تمامی بازیگران اصلی این سریال خبر و احتمال داد در خلال كار نیز چند بازیگر دیگر به كار اضافه شود.

اسماعیل عفیفه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، با اعلام این كه تصویربرداری میوه ممنوعه یك هفته است در منطقه زعفرانیه تهران آغاز شده در پاسخ به این پرسش كه آیا این سریال نیز همانند اغلب پروژه‌های مناسبتی با مدت زمان بالای كار در طول یك روز مواجه است، گفت: از آن جا كه تصویربرداری میوه ممنوعه یك هفته است كه آغاز شده،‌ فعلا خیلی معمولی كار می‌كنیم و آفیش‌های چندان سنگین نمی‌بندیم.

وی هم‌چنین ادامه داد: با كامل شدن فیلمنامه مدت زمان تصویربرداری در طول یك روز را افزایش می‌دهیم.

میوه ممنوعه قصه‌ای از شاه لیرو شیخ صنعان

اسماعیل عفیفه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت فعلی نگارش فیلمنامه میوه ممنوعه به قلم علیرضا كاظمی‌پور، خاطرنشان كرد: سیناپس فیلمنامه هم اینك كامل شده است و نگارش نهایی 12 -13 قسمت نیز به پایان رسیده است.

وی هم‌چنین در پاسخ به پرسشی درباره نام بردن از علیرضا كاظمی‌پور به عنوان نویسنده پروژه‌های دیگر تلویزیونی در شرایطی كه فیلمنامه میوه ممنوعه به پایان نرسیده است، متذكر شد: آقای كاظمی‌پور به طور كامل بر روی فیلمنامه میوه ممنوعه متذكر شده‌اند و هر روز در دفتر ما حضور دارند.

تهیه‌كننده میوه ممنوعه ‌در پاسخ به پرسش ایسنا درباره تفاوتی كه ممكن است این سریال مناسبتی با دیگر كارهای روتین وی و حسن فتحی داشته باشد، گفت:‌ آقای فتحی در عین حال كه وسواس خاص خود را به خرج می‌دهند، اما به خوبی از عهده كارهای مناسبتی برخواهند آمد. قرار است در میوه ممنوعه‌ از چیزی نگذریم و با كیفیت مطلوب كار را به شبكه تحویل دهیم.

به گفته اسماعیل عفیفه برای او و حسن فتحی فرقی نمی‌كند كه كار هفتگی را می‌سازند یا سریالی كه قرار است هر شب از تلویزیون پخش شود، بلكه آن چه اهمیت دارد كیفیت كار است.

به گزارش ایسنا، حسن فتحی كه این روزها مجموعه تاریخی مدار صفر درجه را در مقام كارگردان از شبكه یك سیما و اسماعیل عفیفه نیز در مقام تهیه‌كننده مجموعه سال‌های برف و بنفشه را از شبكه سه سیما روی آنتن دارند، پس از گذشت حدود 14 سال از نخستین همكاری مشترك‌شان، سریال مناسبتی همسایه‌ها، بار دیگر در مجموعه‌ای جدید با نام میوه ممنوعه با هم همكاری می‌كنند.

میوه ممنوعه قصه‌ای از شاه لیرو شیخ صنعان

این سریال تلفیقی از دو قصه شاه لیر و شیخ صنعان است و خلاصه داستان این چنینی دارد: سرپرست خانواده شایگان وجدان فرزند ارشد خانواده اردلان درگیر كشمكش و مناظره مالی شدیدی با یكدیگر می‌شوند. در این بین هستی – یگانه فرزند خانواده شایگان – به دادخواهی سراغ سرپرست متدین خانواده اردلان ، حاج یونس می‌رود، غافل از اینكه....

نقش آفرینان میوه ممنوعه عبارتند از:علی نصیریان (حاج یونس اردلان)، گوهر خیراندیش (قدسی)، هانیه توسلی (هستی)، امیر جعفری (جلال)، هرمز هدایت (بهرام)، عطا تفتی (فرزاد)، نیما رییسی (مصطفی)، طناز طباطبایی (غزاله)، كاظم بلوچی (سرگرد)، الیكا عبدالرزاقی (سمانه)، صدیقه كیانفر (عزیز خانوم)، محمدرضا رهبر (سینا)، كیانوش گرامی (شهرام)، عبادالله كریمی (سركارگر) و جواد انصافی (منشی حاج یونس).

مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه كه پیش تولید آن 15 اردیبهشت ماه آغاز شده بود، عمده لوكیشن‌هایش در تهران واطراف آن است. پیش بینی می‌شود تصویربرداری این مجموعه سه ماه به طول بیانجامد و به همین منظور مونتاژ آن همزمان باتصویربرداری در دست انجام است.

این مجموعه در شب‌های ماه مبارك رمضان (22 شهریور ماه سال جاری) از شبكه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران – تهران