تبیان، دستیار زندگی

علت تغییرات دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) / هزینه نصب هر دیوارنگاره چقدر است؟

مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج توضیحاتی درباره علت تغییرات و هزینه‌های نصب دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) ارائه کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
علت تغییرات دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) / هزینه نصب هر دیوارنگاره چقدر است؟

محمد ذوقی مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، گفت: ما به مناسبت جام جهانی کمپینی به نام «با هم قهرمانیم» را برنامه‌ریزی کردیم که طی آن با همکاری و مساعدت سازمان زیباسازی شهرداری تهران طرحهایی را در 40 نقطه مختلف شهر اکران کردیم و یکی از اینها دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) بود. از ابتدا برنامه‌ریزی ما به این شکل بود که چهار طرح برای جام جهانی در دیوارنگاره این میدان نصب شود. یکی از طرحها قبل از شروع جام جهانی و سه طرح هم برای سه بازی تیم ملی نصب شود. تا پایان سال حدود 8 کمپین دیگر برای موضوعات مختلف در نظر گرفته‌ایم.

ذوقی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بالای فرهنگی-اجتماعی حضور ایران در جام جهانی، خاطرنشان کرد: شعار ما در این طرحها همدلی، اتحاد، شور و نشاط مردم است. تا کنون نیز شاهد آن بوده‌ایم که افراد با گرایشات و ذهنیات مختلف از تیم ملی حمایت می‌کنند و همین مسئله موجب ایجاد شور و نشاط در جامعه شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان اوج درباره هزینه‌های طراحی، تولید و نصب دیوارنگاره میدان ولیعصر اذعان کرد: با توجه به اینکه ما طرحهای کمپین «با هم قهرمانیم» را در حدود چهل نقطه شهر نصب می‌کنیم هزینه طراحی آن سرشکن می‌شود و به نسبت سایر طرحهای گرافیکی که در شهر نصب می‌شوند هزینه بسیار کمتری دارد و اهل فن این موضوع را می‌دانند. هزینه طراحی، چاپ و نصب این چهار طرح در میدان ولی‌عصر(عج) حتی از هزینه ساخت یک مستند ضعیف و ارزان‌قیمت نیز کمتر است. طرحهای میدان ولی‌عصر(عج) تاثیرگذاری بسیار زیادی دارند و در فضای مجازی دست به دست می‌شوند در حالیکه مستندهای ضعیف و ارزان قیمت که به تعداد قابل توجهی در کشور ساخته می‌شوند تاثیرگذاری خاصی ندارند. هزینه طراحی، چاپ و نصب هر دیوارنگاره مبلغ 4 تا 5 میلیون تومان است.

انتهای پیام/

 

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .