تبیان، دستیار زندگی

تهیه کننده فیلم «دشمن زن»:

هیچ تفریحی به اندازه فوتبال مردم را به سینما نمی آورد

تهیه کننده فیلم سینمایی «دشمن زن» با اشاره به اینکه نمایش فوتبال در سینما به اکران فیلمش لطمه زده است در عین حال گفت: هیچ تفریحی به اندازه فوتبال تا این اندازه نمی توانست مردم را به سالن های سینما بکشاند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
هیچ تفریحی به اندازه فوتبال مردم را به سینما نمی آورد

حسین فرحبخش که این روزها فیلم «دشمن زن» به تهیه کنندگی او در حال اکران است، درباره نمایش فوتبال در سینماها به خبرنگار ، گفت: هر چند این اتفاق به فیلم من که در حال اکران است آسیب می زند اما با نمایش فوتبال در سینما موافقم چون احساس مثبت در جامعه ایجاد کرده است.
وی افزود: همین که مردم برای تماشای یک مسابقه از خانه خارج می شوند باعث ایجاد نشاط در جامعه است و در ادامه اگر فوتبال ما نتیجه خوبی هم بگیرد که تاثیرات مثبت بیشتری هم خواهد داشت.
این کارگردان و تهیه کننده سینما، ادامه داد: جوانان بین 15 تا 25 سال ما نیاز به تفریح سالم دارند و دیدن فوتبال در سینما با توجه به هیجان بالایی که دارد می تواند این فضا را برای آنها ایجاد کند.
فرحبخش با اشاره به اینکه جوانان ما در معرض آسیب های جدی و مهمی چون افسردگی قرار دارند، گفت: مسئولان باید برنامه های متنوع و بسیاری را برای ایجاد نشاط اجتماعی مخصوصاً برای جوانان در نظر بگیرند.
وی تاکید کرد: فوتبال یک نعمت است که توانسته چنین نشاط اجتماعی و وحدت بی نظیری را بین مردم ما ایجاد کند و امیدوارم که ادامه دار باشد.
کارگردان فیلم سینمایی «خصوصی» گفت: البته شورای صنفی نمایش نیز باید برای فیلم هایی که همزمان با جام جهانی فوتبال اکران شده اند و تحت تاثیر این رویداد مهم کمتر دیده خواهند شد امتیازهایی را مانند افزایش هفته های نمایش در نظر گیرد.

منبع : خبرگزاری ایرنا