تبیان، دستیار زندگی
سیدعلیرضا سجادپور در بخشی از جلسه‌ عمومی‌ هیات اسلامی هنرمندان، گفت: الیور استون فیلمساز آْمریكایی برای ساختن فیلمی درباره محمود احمدی‌نژاد درخواست سفر به ایران را مطرح كرده است. دبیر هیات اسلامی هنرمندان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولیور استون فیلمی درباره احمدی‌نژاد می سازد

اولیور استون فیلمی درباره احمدی‌نژاد می سازد

سیدعلیرضا سجادپور اعلام كرد: الیور استون فیلمساز آمریكایی برای ساختن فیلمی درباره محمود احمدی‌نژاد درخواست سفر به ایران را مطرح كرده است.

سیدعلیرضا سجادپور در بخشی از جلسه‌ عمومی‌ هیات اسلامی هنرمندان، گفت: الیور استون فیلمساز آْمریكایی برای ساختن فیلمی درباره محمود احمدی‌نژاد درخواست سفر به ایران را مطرح كرده است.

دبیر هیات اسلامی هنرمندان در این مراسم گفت: قطعا سینماگران ایرانی به دلیل شناخت و دغدغه بیشتر می‌توانند بهتر در این زمینه فعالیت كنند و با توجه به نوع رویكرد استون در هالیوود باید بررسی‌های لازم را درمورد چنین اخباری انجام داد و قطعا جواد شمقدری مشاور هنری رئیس‌جمهور و دست‌اندركاران سینمای ایران موضوع فیلمسازی استون درباره رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی تصریح كرد: این موضوع مطرح شده، اما باید بررسی‌های لازم در مورد آن انجام گیرد.

در بخش دیگری از مراسم نیز، جواد شمقدری، با اشاره به این‌كه در برخی از كشورهای عربی درباره رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران، كتاب نوشته‌اند، از اهالی فرهنگ، ادب و هنر خواست تا درباره شخصیت و عملكرد محمود احمدی‌نژاد به فعالیت‌ بپردازند.

تجمع هیات اسلامی هنرمندان دیروز پنجشنبه 7 تیر از ساعت 15 تا 18 در موزه ملی فرش ایران برگزار ‌شد.

مطالب مرتبط:

نگاهی به فیلم «مركز تجارت جهانی»

حادثه یازده سپتامبر در سینما

«مركز تجارت جهانی»

مرد حصیری در جشنواره فیلم فجر