تبیان، دستیار زندگی

فصل جدید «شب‌کوک» در انتظار تصمیم مدیران رسانه ملی

هادی دمیرچی: «هنوز علت عدم پخش این برنامه را نمیدانم و تنها جوابی که در این مدت پیگیری شنیدیم این بوده است که باید منتظر بمانیم.»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
شب کوک

 وضعیت دنیا به جایی رسیده است که تلویزیون به یکی از اصلی ترین برنامه های انسان در طول شبانه روز تبدیل شده است و شما هر خانواده ای را که مورد نظر قرار می دهید می بینید که در روز حداقل چند ساعت از اوقات فراغت خود را به دیدن برنامه های این رسانه اختصاص می دهد، پس چه بهتر که رسانه و شبکه های داخلی با حمایت از تولید کنندگان و برنامه‌سازان ارتباط مناسبی بین برنامه های تاثیرگذار و مردم برقرار کنند. بعضی از برنامه ها تا حد زیادی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کنند که ترجیحا ادامه پیدا کردن آن ها باعث جذب و رضایت مخاطب و بروز استعدادهای تازه در زمینه های مختلف می‌شود. یکی از این برنامه های تاثیرگذار و بسیار مهیج برنامه «شب‌کوک» است که به صورت تخصصی در زمینه معرفی موسیقی ایرانی و جذب استعدادهای تازه بسیار موفق عمل کرد.

‎با پایان فصل اول این برنامه بعد ازمدتی خبری مبنی بر شروع فصل دوم ابن برنامه منتشر شد ولی هنوز بعد از گذشت مدتی خبری از پخش نیست ، این در حالیست كه برنامه های گفتگو محور با مضامین سرگرم کننده، اجتماعی، خانوادگى و حتى كودک در بكى از آیتم ها به معرفی استعداد ها، خوانندگان و پخش موسیقی اختصاص داده اند.

‎ با توجه به اینکه رسانه و بهره مندی فضای تصویری، دیگر با ظهور برنامه های تلفن های همراه ، مختص تلویزیون نیست و خاصه مخاطب جوان و خانواده از رسانه های رقیب در این فضا از مضامین موسیقایی غیر کارآمد و غیر قابل قبول استفاده می‌کنند ، بهتر نیست برنامه ای که در کمترین زمان مورد اقبال عموم بوده در چهارچوب های رسانه ایست به مخاطب ارایه گردد؟

‎هادی دمیرچی و باربد بابایی  درباره فصل جدید این برنامه اظهار داشتند: ما در فصل اول این برنامه تمام تلاش خود را برای ارتقای موسیقی تولید داخل و معرفی استعدادها و رقابت سالم بین جوانان داشتیم . در فصل اول به حدی بازخورد مردم نسبت به این برنامه خوب بود که هنوز بعد از گذشت دوسال در فضاهای مجازی نام این برنامه وجود دارد و مخاطبان به شدت پیگیر این برنامه هستند.

‎دمیرچی در ادامه افزود: متاسفانه هنوز علت عدم پخش این برنامه را نمیدانم و تنها جوابی که در این مدت پیگیری شنیدیم این بوده است که باید منتظر بمانیم. ما هم با توجه به اینکه میخواهیم در نهایت صداقت و سلامت فصل جدید را در رسانه آغاز کنیم ، منتظر می‌مانیم. ما کماکان متعهد ایستاده ایم و با وجود پیشنهادات و فضاى انتشار ، بدون انجام کوچک ترین حرکت مشابهى در فضای مجازی و دیگر رسانه ها در طى این دو سال، در نهایت تعهد نسبت به رسانه و مردم انشاالله فصل جدید برنامه را فقط از طریق رسانه میهمان هم وطنان متعهد خواهیم بود تا با تولید و معرفى و به كار گیرى آثار و هنرمندان جوان در خدمت رسانه و مخاطب در چهارچوب هاى دوست داشتنى خانوادگى، ملى و اعتقادى باشیم.

‎گفتنی است؛ برنامه «شب کوک» یک مسابقه و برنامه در خصوص خوانندگی است که در شهریور و مهر ۱۳۹۴ در شبکه نسیم به تهیه کنندگی هادی دمیرچی ، مجید دمیرچى و اجرا و كارگردانى باربد بابایی از شبکه نسیم پخش و به عنوان دومین برنامه پر مخاطب از نظر بینندگان ، بعد از خندوانه و قبل از دورهمى در نوروز نود و پنج 

منبع:خبرگزاری صبا