تبیان، دستیار زندگی

نمایش مسابقات جام‌جهانی فوتبال در ایوان شمس

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اکران ۴۰ مسابقه فوتبال و والیبال جام جهانی در ایوان شمس خبر داد و گفت: ۳۶ مسابقه فوتبال و ۴ مسابقه والیبال جام جهانی ویژه شهروندان تهرانی در ایوان شمس به نمایش درمی‌آید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
نمایش مسابقات جام‌جهانی فوتبال در ایوان شمس

ولی‌الله شجاع پوریان (معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ) با اشاره به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال گفت: براساس مذاکرات و هماهنگی‌های صورت گرفته با نیروی انتظامی و رعایت ضوابط، مجوز اکران این بازی‌ها در ایوان شمس اخذ شده و این مسابقات برای مردم در برج میلاد و ایوان شمس به نمایش درخواهد آمد.

وی اعلام کرد: برنامه‌ریزی برای ۳۶ اکران ویژه مسابقات فوتبال و ۴ اکران ویژه مسابقات والیبال تیم ایران با دیگر تیم‌ها در ایوان شمس صورت گرفته است.

شجاع پوریان با بیان اینکه تماشای مسابقات جام جهانی برای عموم مردم جذابیت فوق العاده‌ای دارد، افزود: بیشتر ما علاقه‌مند هستیم که این مسابقات را به صورت دسته‌جمعی و گروهی به تماشا بنشینیم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان علاق‌مند به تماشای مسابقات به‌صورت گروهی می‌توانند با مراجعه به ایوان شمس این مسابقات را با دیگر هموطنان و در یک دورهمی بزرگ تماشا کنند و لحظات خاطره انگیزی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از برنامه اکران بازی‌های فوتبال جام جهانی می‌توانند با شماره ۸۸۰۱۵۲۲۸  (ایوان شمس) تماس حاصل نمایند.

منبع : خبرگزاری ایلنا