تبیان، دستیار زندگی

قاچ قاچِ خندوانه برای جام‌جهانی

ظاهرا برنامه خندوانه به‌قدری برای شبکه نسیم گل کرده است که حالا رامبد جوان با همه عوامل و دم و دستگاهش و حتی جناب‌خان قرار است، چهار روز در هفته اتفاقات خاص جام‌جهانی را در آن به اجرا بگذارد: «یک قاچ خندوانه قراره اتفاقات جذابی داشته باشه و همه عوامل خندوانه در اون حضور دارن. کلی اتفاقات خنده‌دار هم براتون داریم.»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
رامبد جوان

نخستین قسمت برنامه شنبه‌شب ساعت ٢٢ با اجرای دانیال غفارزاده از این شبکه پخش شد و البته واکنش‌های زیادی هم در میان کاربران داشت. برخی از این برنامه خوششان آمد و در صفحه اینستاگرام این برنامه، زیر پست قاچ نوشتند: «خیلی خوب بود برنامه، مخصوصا آیتم خانم گزارشگر و ترانه دانیال و بچه‌ها و فوتبال دیدن خانم‌ها و آقایون. زیر پوستی به این قوانین اعتراض کردین، کیف کردم ولی می‌تونه از این بهترم بشه. در کل دمتون گرم.» کاربر دیگری نظر خود را این‌طور بیان کرد: «برنامه اول زیاد خوب نبود، فقط جناب‌خان خوب بود. قسمت‌های بعد رو بهتر کنید.»
در بین این کاربران اما کسانی هم بودند که به مدت زمان برنامه نقد داشتند و معتقد بودند که نیم ساعت برای پخش اتفاقات جذاب جام‌جهانی کم است، اما برخی دیگر هم که برنامه به دلشان ننشسته بود، این‌طور به آن واکنش نشان دادند: «خیلی مزخرف بود برنامه‌تون، اون دانیال چیه کردیش مجری.» و کاربر دیگری در جواب نوشت: «دقیقا. کاش می‌شد نیما مجری باشه ولی متاسفانه روسیه‌اس.» کاوه هم رامبد جوان را مخاطبِ نوشته خود قرار داد: «لطفا تموم کن این برنامه مسخره رو، واقعا خندوانه حال به هم زن شده، همه سوژه‌ها تکراری، بسه دیگه.» یا مثلا کاربر دیگری نوشت: «قاچ خیلی مزخرفه. الان داشتم می‌دیدم، فقط سر و صداست.» تیم خندوانه فعلا روزهای شلوغی دارد، از یک طرف قاچ و از یک طرف خندوانه، آن هم در شرایطی که احسان علیخانی در آخرین برنامه ماه ‌عسل که رامبد جوان میهمان آن بود، از او خواست که ادامه‌دهنده کاری باشد که این برنامه برای کمک به آزادی زندانیان جرایم نقدی در دست دارد.

منبع: روزنامه شهروند