تبیان، دستیار زندگی

بازیکنانم پس از زلزله نگران خانواده‌هایشان هستند

نیشینو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در نشست خبری پیش از بازی برابر کلمبیا پاسخگوی سوالات بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جام جهانی 2018
آکیرا نیشینو، سرمربی ژاپن در کنفرانس خبری پیش از بازی با کلمبیا اظهار کرد: روز گذشته متاسفانه در اوزاکا زلزله‌ای به وقوع پیوست. به همین علت برخی از بازیکنان ما تحت تاثیر این خبر  ناگوار و نگران خانواده هایشان هم هستند. با وجودی که این مسئله مرا نگران می کند اما در حال صحبت با بازیکنان هستیم تا به نحوی بازیکنان را از لحاظ فکری آماده این دیدار کنیم. شینجی اوکازاکی 4 روز در تمرینات حاضر نبود اما با انجام تست های پزشکی او در لیست ما جای گرفت. حضور کیسوکه هوندا هم نه تنها از نظر تکنیکی، بلکه از نظر احساسی برای ما مثبت است.چرا که او اخیرا در سطح خیلی خوبی بوده است.

او همچنین در مورد حامس رودریگز، ستاره کلمبیا گفت:به نظرم این بازیکن سمبل و نماد تیم کلمبیا است.در کنار آن یک بازیکن جاه طلب هم است که هر لحظه می تواند برایمان خطرساز شود. معتقدم شرایط یارگیری مستقیم با او خیلی سخت است.در آن صورت تمام تیم باید برای توقف او کمک کنند و باید بگویم نباید به او زمان و فضا بدهیم چرا که می تواند در یک لحظه نتیجه بازی را تغییر دهد. آنها سبک بازی فوق العاده ای دارند و نباید به آنها اجازه بازی سازی در تمام نقاط زمین را بدهیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید.
 

سرمربی ژاپن تصریح کرد: برنامه ریزی ما این است که از دقیقه اول جاه طلبانه و هدفمند مقابل کلمبیا بازی کنیم. کلمبیا تیمی سازمان یافته است که بازیکنان آن تیم می توانند شوت های از راه دور خوبی بزنند. در هر حال باید ریتم بازی آنها را قطع کنیم و به جای آنها خودمان به بازی ریتم بدهیم. در زمان حمله و دفاع هم باید اعتماد به نفس خودمان را حفظ کنیم.در ضد حملات هم از موقعیت هایی که گیرمان می آید به درستی استفاده کنیم. پکرمن نزدیک به چهار سال است که در کلمبیا سرمربیگری می کند اما من تنها تازه چند هفته است که مشغول به کار شده ام. با این حال بازیکنان را از تمام لحاظ به خوبی مهیا کرده ایم و امیدواریم در بازی فردا اتفاقات خوبی برایمان رقم بخورد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان