تبیان، دستیار زندگی

تیم ملی ایران شگفتی ساز دور اول مسابقات بود

همه برای این بازی هیجان زده هستیم و فکر می کنم ایرانی ها فکر می کنند بهترین فرصت را برای بازی با اسپانیا دارند و حتی این موقعیت را برای خودشان متصور که از اسپانیا امتیاز بگیرند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تیم ملی ایران شگفتی ساز دور اول مسابقات بود
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، رافائل فرناندز در مورد پیروزی یک بر صفر ایران مقابل مراکش گفت: بازی سنگینی بود و هر دو تیم شانس پیروز شدن داشتند، مراکش در ابتدای بازی بسیار خوب بود اما در نهایت این تیم ایران بود که توانست به برتری برسد تیم ایران هرچه از بازی گذشت بهتر شد.با این حال فکر می کنم هر دو تیم کار سختی مقابل پرتغال و اسپانیا داشته باشند.

در حالت طبیعی همه کارشناسان فوتبال انتظار دارند که پرتغال و اسپانیا از این گروه صعود کنند با این حال تیم ملی ایران ممکن است شگفتی ساز گروه شود.


وی در مورد بازی ایران و اسپانیا در روز چهارشنبه اظهار داشت: امیدوارم اسپانیا در این مسابقه پیروز شود.همه برای این بازی هیجان زده هستیم و فکر می کنم ایرانی ها فکر می کنند بهترین فرصت را برای بازی با اسپانیا  دارند و حتی این موقعیت را برای خودشان متصور که از اسپانیا امتیاز بگیرند. با این حال اسپانیا مقابل پرتغال خوب بازی کرد و سه گل زد ولی دخه آ دروازه بان اسپانیا اشتباه های زیادی مرتکب شد و در تیم پرتغال کریس رونالدو یک ستاره واقعی بود. هرچند بازیکنان اسپانیا هم خیلی خوب بازی کردند.

گزارشگر رادیو اسپانیا تصریح کرد: تغییر سرمربی تیم اسپانیا هم به تیم ما لطمه زد فرناندو هیرو  از سوی فدراسیون انتخاب شد اما او مربی نبود که برای سرمربیگری در این مسابقات امادگی داشته باشد.

فرناندز در مورد اینکه فکر می کند کدام تیم ها از این گروه صعود خواهند کرد:  گفت: در حالت طبیعی همه کارشناسان فوتبال انتظار دارند که پرتغال و اسپانیا از این گروه صعود کنند با این حال تیم ملی ایران ممکن است شگفتی ساز گروه شود. در بازی ایران و اسپانیا آدرنالین فوتبالدوستان به بالاترین سطح خود می  رسد و همه هیجان زده خواهیم شد. به هرحال اگر تیم ملی ایران به مرحله بعدی صعود کند تصور می  کنم کشور شما از شدت شادی و هیجان منفجر شود. اینطور نیست؟!

گزارشگر رادیو در مورد اینکه تصور می کرد ایران صدرنشین روز اول مسابقات این گروه شود گفت: نه تصور چنین چیزی را نمی کردم با این حال بعیده ایران بتواند صدرنشین این گروه شود زیرا پرتغال و اسپانیا هر دو سابقه زیادی در جام جهانی دارند. اسپانیا قهرمان جهان است ولی مراکش و ایران از نظر فوتبالی در سطح پایین تری قرار دارند. به هر حال صدرنشینی شما در گروه شگفتی روز اول مسابقات این گروه بود.
منبع: خبرگزاری فارس