تبیان، دستیار زندگی

آقاجانیان: قول می‌دهیم با اسپانیا بجنگیم

مربی تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم مقابل مراکش، تاکید کرد که بازیکنان و کادر فنی آماده هستند تا یک بازی جنگنده و همدل را مقابل اسپانیا و پرتغال ارائه کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آقاجانیان: قول می‌دهیم با اسپانیا بجنگیم

به گزارش مشرق ، مارکار آقاجانیان اظهار کرد: تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برابر مراکش کار بسیار بزرگی انجام داد. شرایط بسیار سخت بود و پیروزی مقابل تیم قدرتمند نیز حاصل تلاش بازیکنان، تدبیر کادر فنی و عنایت خدا بود. ما مراکش را تیم قدرتمندی می‌دانستیم که همه بازیکنان آن نیز در اروپا زندگی می‌کنند. به‌ هر حال نتیجه‌ خوبی برابر این تیم حاصل شد.

وی افزود: بازیکنان با تجربه و درایتی که به خرج دادند، توانستند ایده‌های کارلوس کی‌روش را در زمین به خوبی پیاده کنند. تیم‌ ‌ملی در پی همدلی و تبعیت از دستورات کادر فنی توانست مراکش را پشت سر بگذارد. این مهم حاصل تلاش بازیکنان و ایده‌پردازی‌های کارلوس کی‌روش بود. امیدوارم که این روحیه و همدلی در ادامه‌ نیز حفظ شود.

آقاجانیان ادامه‌ داد: جام جهانی آوردگاه بسیار مهمی است. همه بازی‌های آن مهم است و همه حریفان قدرتمند هستند. پس از بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش تمام فکر ما به دنبال اسپانیا است و به این تیم و نتایج آن فکر می‌کنیم. اسپانیا قهرمان جهان است و این تیم را به خوبی می شناسیم، بازی‌های این تیم تحلیل شده است و کادر فنی و بازیکنان می‌دانند که قرار است برابر ‌اسپانیا چه کاری انجام دهند. ‌

مربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران اظهار کرد: تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به بهترین شکل خواسته‌های بازیکنان را به انجام برسانیم و این تیم شاداب و هماهنگ مقابل قهرمان جهان ظاهر شوند.

آقاجانیان ‌اضافه کرد: تمرکز و همدلی برگ برنده تیم‌ ‌ملی در جام جهانی خواهد بود. تلاش می‌کنیم تمرکز تیمی مقابل اسپانیا حفظ شود و تا آخر بازی نیز بازیکنان همدل این روند را طی کنند. به مردم قول می‌دهیم که تیم‌ ‌ملی تا آخرین لحظه برابر ‌اسپانیا خواهد جنگید.

دستیار کارلوس کی‌روش با اشاره به هم قسم شدن بازیکنان برای کسب نتایج خوب، اظهار کرد: بازیکنان هم قسم شده‌اند که تا پایان جام جهانی بازی‌های خوبی را ارائه دهند. ما سه بازی دشوار داشتیم که یک بازی را پشت سر گذاشتیم. هدف ما این است که در دو بازی آینده نیز خوب ظاهر شویم.

وی با تمجید از کارلوس کی‌روش، اظهار کرد: افتخار بزرگی بوده است که در این هفت، هشت سال گذشته در کنار او بودم. از کی‌روش اتحاد و همدلی و اعتماد به نفس را آموخته‌ام. تمام تیم از کارلوس کی‌روش تا کادر اجرایی و خدمات با یک هدف و با یک ایده پا به جام جهانی گذاشتند و قطعا با تمام وجود این ایده و هدف دنبال خواهد شد.

وی افزود: کی‌روش نیاز به تعریف ندارد. او آدم بزرگی است. چیزهای زیادی از او آموخته‌ام. او یک رفیق خوب و یک مربی با تجربه است که دانش تمرین و تغذیه و فنی بالایی دارد. قطعا دستاوردهای تیم‌ ‌ملی حاصل تلاش او است.

آقاجانیان با اشاره به  بازی برابر ‌اسپانیا گفت‌: ‌اسپانیا قهرمان جهان است و بازی آسانی پیش رو نداریم. تمام تلاش‌مان بر این است که یک بازی خوب انجام دهیم.

منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .