تبیان، دستیار زندگی

اعتراض شدید کی‌روش به داور

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در لحظاتی از بازی به شدت به داور مسابقه اعتراض کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کی روش
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم از روسیه، چند دقیقه بیشتر از بازی ایران و مراکش نگذشته بود که حملات قهرمان آفریقا روی دروازه ایران کی‌روش را مجبور کرد به کنار زمین بیاید. در حالی که مراکشی‌ها شروعی هجومی روی دروازه تیم ایران داشتند، کی‌روش برای راهنمایی شاگردانش و دستورات تاکتیکی به کنار زمین آمد.

در یکی از صحنه‌های خطرناک روی دروازه ایران، چشمی توپی را با سر دور کرد که این توپ تبدیل به موقعیتی خطرناک برای مراکشی‌ها شد. پس از این ماجرا حاج‌صفی به چشمی تذکر داد تا دقت بیشتر کند که در نهایت با تشویق او به هم تیمی‌اش روحیه داد.

در دقیقه 14 بازی کی‌روش روی تصمیم داور که خطا روی بازیکن ایران را نگرفته بود، شدیداً اعتراض کرد که در ادامه این اعتراض داور چهارم کنار زمین آمد و توضیحات کی‌روش را شنید.

حساس‌ترین صحنه بازی در دقیقه 18 روی دروازه ایران رخ داد که مسعود شجاعی به شدت معتقد بود که توپ به دست بازیکنان مراکش برخورد کرده است. البته داور در این خصوص متقاعد نشد و در نهایت سعی کرد در خصوص این صحنه به کاپیتان تیم ملی ایران توضیحاتی بدهد.

به جز بخش‌هایی از سکوها، که هواداران ایران و مراکش جدا از هم هستند، در بیشتر بخش‌های ورزشگاه هواداران دو تیم کنار هم نشسته‌اند که هنگام صحنه‌های حساس کنار یکدیگر با هیجان و حسرت به بازی نگاه می‌کنند.

از اواسط نیمه کی‌روش دستور گرم کردن به میلاد محمدی، مهدی طارمی و  سامان قدوس را داد.

شهرداد روحانی و سالار عقیلی که سرود رسمی تیم ملی ایران را برای جام جهانی ساخته و خوانده‌اند، در ورزشگاه حضور دارند و بازی را از نزدیک می‌بینند. جالب است که با وجود اینکه گفته شده بود سرود آنها سرود رسمی تیم ملی در جام جهانی است، اما پیش از بازی از سرود دیگری در ورزشگاه استفاده شد. البته سالار عقیلی در سن پترزبورگ با سرود رسمی تیم ملی کنسرت برگزار کرده است.
منبع: خبرگزاری تسنیم