تبیان، دستیار زندگی

راهنمای اهدای کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد

جهت اطلاع از نحوه اهدای کمک های نقدی خود می توانید مانند دستور العمل ارائه شده عمل نمایید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 کاربر گرامی به سامانه گلریزان خوش آمدید

جهت اهدای کمک های نقدی خود برای آزاد سازی زندانیان نیازمند، می‌توانید به یکی از دو روش ذیل عمل نمایید:

* 1- بر روی دکمه "دسترسی سریع پرداخت" کلیک نمایید. 

گلریزان

* 2- یا می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام از دایره‌های موجود در قسمت "انتخاب زندانی" وارد صفحه "لیست زندانیان" نیازمند شوید.

گلریزان

*در این مرحله وارد صفحه "لیست زندانیان" نیازمند خواهید شد که بر اساس مبالغ بدهی تقسیم بندی شده‌اند. شما می‌توانید با کلیک بر روی هر یک از دایره های مبالغ تعیین شده، زندانیانی که مایل به کمک به آن ها می‌باشید را انتخاب نمایید.

به عنوان مثال قصد داریم فهرست اسامی زندانیانی که در گروه 100 میلیونی قرار دارند را مشاهده نماییم، بر روی دکمه دایره ای شکلی که عدد 100 میلیون ریال روی آن وجود دارد کلیک و وارد صفحه مورد نظر شوید.  

گلریزان

*در این مرحله فهرست زندانیان، همراه با شرح مختصری از نحوه زندانی شدن آن‌ها را مشاهده خواهید نمود، حال فرد زندانی مورد نظر خود را انتخاب و بر روی دکمه قرمز رنگی که مبلغ باقی مانده بدهی ایشان روی آن نوشته شده است کلیک نمایید.

گلریزان

* حال وارد صفحه "مشاهده اطلاعات زندانی" خواهید شد. در صورت اهدای مبلغ مورد نظر خود می‌توانید بر روی دکمه زرد رنگ "مایل به کمک هستم" کلیک نمایید.

گلریزان



* در این مرحله وارد صفحه "پرداخت کمک به زندانیان نیازمند" خواهید شد. شما در این قسمت می‌توانید مشخصات فردی خود را به همراه "مبلغ اهدایی" وارد و بر روی دکمه زرد رنگ "پرداخت" کلیک نمایید.

گلریزان

اما اگر مایل به شناسایی نمی‌باشید می‌توانید، گزینه "می خواهم ناشناس بمانم" را فعال نمایید، سپس میزان مبلغ اهدایی خود را وارد و بر روی دکمه زرد رنگ "پرداخت" کلیک نمایید.

گلریزان


* پس از کلیک بر روی دکمه پرداخت، صفحه جدیدی تحت عنوان "جزئیات پرداخت های شما" باز خواهد شد که حاوی جدولی با سه ستون (درگاه پرداخت - تاریخ- مبلغ) می باشد، همانطور که مشاهده می‌نمایید، در انتهای صفحه دو دکمه زرد رنگ وجود دارد:
1- ویرایش
2- ادامه

1- با کلیک بر روی دکمه "ویرایش" می‌توانید مجدداً وارد صفحه قبل(پرداخت) شده و اطلاعات یا مبلغ اهدایی خود را اصلاح نمایید.

گلریزان

2- با کلیک بر روی دکمه "ادامه" وارد درگاه پرداخت خواهید شد که می‌توانید با تکمیل اطلاعات درخواستی عملیات پرداخت مبلغ اهدایی خود به زندانیان نیازمند را کامل نمایید.

گلریزان

* در پایان صفحه "جزییات پرداخت های شما" نمایش داده خواهد شد که حاوی اطلاعاتی از جزئیات عملیات تراکنش شما خواهد بود. 

گلریزان



باشگاه کاربران – گلریزان