تبیان، دستیار زندگی

تأکید بر سرمایه گذاری در زمینه فعالیت های ورزشی دختران

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست ستاد عالی تشکیلاتی گسترش و ارتقای فعالیت های تربیت بدنی عنوان کرد: در زمینه تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی دختران سرمایه گذاری شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
تأکید بر سرمایه گذاری در زمینه فعالیت های ورزشی دختران

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معصومه ابتکار در نشست ستاد عالی تشکیلاتی گسترش و ارتقای فعالیت های تربیت بدنی و ورزش دانش آموزان دختر که درسالن جلسات شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: در وزارت آموزش و پرورش در جهت توسعه تربیت بدنی و سلامتی کودکان و نوجوان و هم چنین ورزش دختران، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که جای تقدیر وقدردانی دارد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مسایل مختلفی که آموزش و پرورش با آن مواجه است، بیان کرد: برای رفع مشکلات حرکتی دانش آموزان، دیگر دستگاه ها و نهادها نیز با آموزش و پرورش همکاری کنند باید مسئله ورزش را برای سبک زندگی صحیح لازم ببینیم.
وی افزود: برای اینکه در آینده افزایش انواع و اقسام بیماری جسمی را نداشته باشیم، باید امروز در زمینه تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی سرمایه گذاری شود.
معصومه ابتکار با برشمردن موضوعات مهم طرح گفت: سبک زندگی، سلامت و نشاط و تاب آوری از موضوعات مهم طرح می باشد که برای هرگونه همکاری با آموزش و پرورش برای اجرایی شدن طرح آمادگی کامل و لازم را داریم.
ابتکار در پایان با تأکید بر مزایای طرح تصریح کرد: اصلاح سبک زندگی و آموزش صحیح برای زندگی سالم از مزایای این طرح است که نیاز است معلمان توجه کافی به اجرای آن داشته باشند و به شکل جدی تربیت بدنی دختران را پی گیری نمایند.


مطالب مرتبط:
ایجاد شاخص های كیفی برای سنجش فعالیت های ورزشی ضروری است
رنگ و بوی فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش
انجام فعالیت‌های ویژه ورزشی در شرایط آلودگی هوا


منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش