تبیان، دستیار زندگی
ه مصاف كره شمالی می رویم برای بازی برگشت با كره شمالی كاملا آماده هستیم و با یك سیستم تهاجمی به مصاف حریف خواهیم رفت. برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم ملی كشورمان ضمن بیان این مطلب درمورد بازی  با كره شمالی گفت : شرایط هر م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانكو : با یك بازی كاملا هجومی به مصاف كره شمالی می رویم

برای بازی برگشت با كره شمالی كاملا آماده هستیم و با یك سیستم تهاجمی به مصاف حریف خواهیم رفت.

برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم ملی كشورمان ضمن بیان این مطلب درمورد بازی  با كره شمالی گفت : شرایط هر مسابقه با بازی قبل متفاوت است و هیچ شباهتی با یكدیگر ندارد. كره شمالی یك تیم جنگجو، زهردار، سرعتی وخطرناك است كه اگر ما تصور كنیم مقابل این تیم بازی آسانی پیش رو داریم سخت دراشتباهیم .آنها تیم خوبی هستند و ما نمی توانیم این تیم را دست كم بگیریم.

برانكو با بیان اینكه هنوز مشخص نیست چه بازیكنانی به جای گل محمدی و كعبی در تركیب تیم قرار خواهند گرفت ادامه داد: ما جانشینان خود را برای این دو بازیكن انتخاب كرده ایم اما همه چیز به تمرینات چند روز آینده بستگی دارد. ضمن اینكه ما در این بازی می توانیم از مهدی مهدوی كیا استفاده كنیم. او یكی از بهترین بازیكنان بوند سلیگاست و با آمدنش به تیم ملی ما را خوشحال كرد.

برانكو در مورد وضعیت بازیكنانش گفت : بازیكنان من در شرایط بسیار ایده آلی قرار دارند و در بازی روز چهارشنبه قصد داریم با یك سیستم كاملا هجومی به مصاف كره برویم . البته این دلیل نمی شود كه ما از كارهای دفاعی غافل شویم. همانطور كه گفتم آنها تیم خوب و سرعتی هستند و ما نباید بدون برنامه به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمانن در ادامه به دعوت نكردن از وحید هاشمیان اشاره كرد وافزود : بروید از خود او بپرسید كه چرا برای بازی كردن در تیم ملی كشورش به ایران نمی آید. او بازیكن خوبی است اما به خاطر مشكلاتی كه قبلا داشته نمی خواهد برای تیم ملی ایران بازی كند. در نیامدن او به تیم ملی هم ما مقصر نیستیم .

برانكو ایوانكوویچ در پایان گفت : خیلی ها در این چند روز انتقاد كرده اند كه چرا بازیكنانی مثل كاظمیان، رجب زاده و جباری  را به تیم ملی دعوت نمی كنم . من می خواهم از آنها بپرسم كه به نظر شما چه كسی را باید از این جمع خط بزنم كه بازیكن دیگری را به اردوی تیم ملی دعوت كنم؟ ضمن اینكه بازیكنی مثل كاظمیان در بازی با استقلال، پاس و حتی بازی با برق خیلی خوب كار نكرد و به همین خاطر به تیم ملی دعوت نشد!