تبیان، دستیار زندگی

معاون رئیس جمهوری: تجاری سازی صنایع دستی با سرعت دنبال شود

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ضمن تاکید بر حل مشکل فروش و بازاریابی در صنایع دستی گفت: تجاری سازی صنایع دستی باید با سرعت دنبال شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
 تجاری سازی صنایع دستی با سرعت دنبال شود

به‌‌ گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی از سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، علی‌اصغر مونسان به مناسبت هفته صنایع دستی با همراهی پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی کشور از بخش‌های مختلف این معاونت بازدید کرد.
مونسان در این دیدار، ارائه طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه در زمینه بسته‌بندی را مورد تاکید قرار داد و حمایت از هنرمندان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنایع‌دستی را از جمله موضوعاتی دانست که معاونت صنایع‌دستی باید آن را مورد توجه قرار دهد .
مونسان در ادامه با همراهی عبدالمجید شریف‌زاده رئیس پژوهشکده هنرهای سنتی از این پژوهشکده بازدید کرد و با هنرمندان بخش‌های مختلف در مورد نحوه ساخت، حفظ و احیای هنرهای سنتی به گفت‌و‌گو پرداخت.
معاون رئیس‌جمهوری از کارگاه های ساخت ساز سنتی، نگارگری، خاتم‌کاری، قلم‌زنی، سفال و سرامیک، پاپیه ماشه، منبت و معرق، مینا کاری، گچ‌بری، نقاشی پشت شیشه و تولید پارچه زربفت بازدید کرد.
معاون رئیس‌جمهوری در این بازدید از هنرمندان خواست تا با حفظ اصالت هنرهای سنتی، طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود را به کار ببندند.

منبع : خبرگزاری ایرنا