تبیان، دستیار زندگی

بی‌احتیاطی پسر، مادرِ بیمار را روانه زندان کرد

مادر ۵۰ ساله‌ای که سفته‌های ضمانت پسرش را برای خرید یک دستگاه نیسان امضاء کرده بود، به‌ خاطر ناتوانی فرزندش در پرداخت بدهی، راهی زندان شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 بانویی است 50 ساله که علی رغم بیماری قلبی و اعصاب، عهده دار سرپرستی چهار فرزند دختر، یک پسر و همسر بیمارش بود، اما تنها بر اثر بی احتیاطی پسرش، از اسفند 95 در زندان بسر می برد.

همسرش بعد از شکستن کمر که ماحصل یک تصادف بود، به طور کامل از کار افتاده شد و بار مسئولیت کل خانواده بر شانه های این بانوی 50 ساله نشست.

گلریزان

به دلیل مشکلات زیاد معیشتی تنها فرزند پسر خانواده، اقدام به خرید یک دستگاه خودروی نیسان می کند تا از این طریق با حمل‌ونقل محصولات کشاورزی و جمع‌آوری ضایعات روستای محل سکونتشان، بتواند بخشی از نیازهای مالی خانواده را تأمین نماید.

طبق استعلام به‌عمل‌آمده از سوی کمیته تحقیق ستاد دیه این درآمد ماهانه در حدود 600 هزار تومان بوده است.

در ادامه این تصمیم اما یک بی‌احتیاطی از جانب فرزند، همه معادلات را به‌هم می‌ریزد و با یک تصادف رانندگی، ضمن ایراد خسارت سنگین به خودرو، تنها نان‌آور خانه با آسیب‌دیدگی بالا خانه‌ نشین شده و در مقابل مادر به‌دلیل ضمانت از پسرش بابت خرید خودرو به ‌واسطه امضای سفته، با بدهی 20 میلیون تومانی راهی زندان می‌شود.

شما عزیزان می توانید جهت اهدای کمک های نقدی خود به منظور آزاد سازی زندانیان نیازمند بر روی لینک "جشن گلریزان"  کلیک و در این امر خیر مشارکت نمایید.

منبع: دفتر پژوهش هاى اسلامى سازمان زندان‌ها

باشگاه کاربران – گلریزان