تبیان، دستیار زندگی

رادیو ترتیل خاموش نمی‌شود

معاون صدای در آیین راه‌اندازی و رونمایی از پایگاه جامع قرآن ایرانصدا از ادامه فعالیت رادیو ترتیل در اپلیکیشن ایرانصدا بعد از پایان ماه رمضان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
رادیو



به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، حمید شاه‌آبادی گفت: اگر چه با پایان یافتن ماه رمضان فعالیت رادیو ترتیل نیز روی موج اف.ام به پایان می‌رسد اما با تدابیر اندیشیده شده، مخاطبان این رادیو می‌توانند از طریق اپلیکشین و پایگاه "ایرانصدا"، شنونده رادیو ترتیل باشند.

او با بیان اینکه قبل از ماه رمضان رادیو تلاوت و ترتیل را افتتاح کردیم و تقاضای مردم این بود که این رادیو منحصر به ماه رمضان نباشد، خاطرنشان کرد: امروز با راه‌اندازی پایگاه جامع قرآن ایرانصدا، حرکت دیگر را در زمینه فعالیت‌های قرآنی رقم زدیم چرا که رادیو تلاوت و ترتیل سابقه خوب و ارزشمندی دارد و در این مدت نقش ویژه و منحصر به فردی را در کنار رادیو قرآن برای شنوندگان ایفا کرده است.

او افزود: رادیو قرآن با برنامه‌های ۲۴ ساعته، مفاهیم قرآنی را به درستی عرضه می‌کند و اقدامات جدیدی در کشور توسط رادیو قرآن از جمله تعامل با آموزش و پرورش و تعلیم ۵۲۰ هزار معلم در سراسر کشور انجام شده است.

معاون صدا در پایان گفت: ویژگی رادیو این است که مرجعیت رسانه‌ای قرآن کریم را در کشور بر عهده دارد و پایگاه جامع قرآن "ایرانصدا" نیز سند رسمی و افتخارآمیزی است تا همه آنچه که فرهیختگان در حوزه تولیدات قرآنی ارائه کردند، منتشر کند.


منبع: ایسنا