تبیان، دستیار زندگی

با این سامانه قیمت لحظه‌ای صدها فروشگاه را مقایسه کنید

خرید آنلاین در حال تبدیل شدن به یکی از عادت‌های خرید ایرانیان است. ایجاد فضای اعتماد و گسترده شدن محصولات و خدمات ارائه شده به صورت آنلاین به رشد وگسترش هرچه بیشتر تجارت آنلاین کمک می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
در حال حاضر هزاران فروشگاه آنلاین فعال در کشور در حال فعالیت هستند و به تدریج فروشگاه‌های فیزیکی نیز به سوی ارائه آنلاین محصولات و خدمات خود حرکت می‌کنند و کم کم حتی کمیاب‌ترین محصولات را می‌تواند در فضای آنلاین پیدا کرد. زیاد شدن فروشگاه‌های آنلاین از یک سو با ایجاد رقابت بین فروشندگان باعث کاهش کلی قیمت‌ها می‌شود و همین به نوبه خود باعث جذابیت خرید آنلاین برای مردم می‌شود و از سوی دیگر پیدا کردن فروشندگان معتبر و مقایسه قیمت‌ها و شرایط فروشندگان به یکی از چالش‌های خرید آنلاین تبدیل شده است.

در این میان شرکت دانش‌بنیانی از دانشگاه شریف موتور جست‌وجوی خرید طراحی کرده است که تمام چالش‌های خرید آنلاین را از میان برمی‌دارد. کاربران می‌توانند تنها با تایپ نام محصول مورد نظر خود در موتور جست‌وجوی ترب، قیمت لحظه‌ای صدها فروشگاه آنلاین معتبر را مقایسه کنند و خرید خود را از ارزان‌ترین فروشگاه با بهترین شرایط انجام دهند.

هدف ترب این است که یک روز قیمت‌های تمامی فروشگاه‌های معتبر کشور را گردآوری کند و به مرجع قیمت بازار تبدیل شود به گونه‌ای که هر ایرانی برای خرید به ترب سر بزند و از قیمت‌ها و شرایط فروشندگان بازار اطلاع کسب کند.

برای مثال در زیر لیست قیمت سامسونگ اس 9 را در فروشگاه‌ها می‌بینیم.

01.png


از این لینک می‌توانید قیمت سامسونگ نوت 8 در فروشگاه‌ها را ببینید.

برای خرید محصول کافی است روی اسم فروشگاه کلیک کنید تا از وبسایت فروشگاه خرید خود را نهایی کنید.
یکی از ویژگی‌های کاربردی ترب امکان بررسی تغییرات قیمت محصولات در روزها و هفته‌های گذشته است.
برای مثال در زیر نمودار تغییر قیمت اچ سی کراس ایران خودرو را در هفته‌های گذشته در بازار می‌بینیم.

لیست قیمت سامسونگ