تبیان، دستیار زندگی
وحید هاشمیان با صدای هلیكوپتر تعویض شد درهفته دوازدهم بوندس لیگا تیم بوخوم موفق شد با موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر صفر برمیهمان خود كلن غلبه كند. گل اول بوخوم را در دقیقه 7 هاشمیان به ثمر رساند. مهاجم ایرانی بوخوم بعد از اینكه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی هاشمیان و مهدوی كیا در هفته دوازدهم بوندس لیگا

وحید هاشمیان با صدای هلیكوپتر تعویض شد

درهفته دوازدهم بوندس لیگا تیم بوخوم موفق شد با موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر صفر برمیهمان خود كلن غلبه كند. گل اول بوخوم را در دقیقه 7 هاشمیان به ثمر رساند.

مهاجم ایرانی بوخوم بعد از اینكه از اشتفان وسلزدروازه بان كلن كه از دروازه بیرون آمده بود عبوركرد، از فاصله 16 متری هشتمین گل خود را دراین فصل به ثمر رساند. سایر گلهای بوخوم را مادسن ، كالا و استویچ به ثمر رساندند.

جالب اینكه هنگامیكه دردقیقه 77 هاشیمان با دیابنگ تعویض شد . از بلند گوی استادیوم صدا هلیكوپتر پخش شد. با این گل هاشمیان بعد از آیلتون ( 10گل) دومین گلزن برتر بوندس لیگا است . با این پیروزی بوخوم به رده پنجم صعود كرد.

در یكی دیگر از دیدارها ، تیم هامبورگ اولین پیروزی اش با تاپ مولر را دراین فصل مقابل مونیخ 1860جشن گرفت . هامبورگی ها با نتیجه 3 بر یك مونیخی ها را مغلوب كردند. گل های هامبورگ را برناردورو مئو ( 2 گل ) و مهدی مهدوی كیا از روی نقطه پنالتی زدند. دردقیقه 77 روی باربارز خطا شد و مهدوی كیا از روی نقطه پنالتی به زیر طاق دروازه زد.