تبیان، دستیار زندگی

یک دیکشنری دیجیتالی و پیشرفته

دیکشنری و فرهنگ‌ ها همیشه محصولات کاربردی بوده و هستند. با دیجیتالی شدن زندگی روزمره حالا نسخه‌ های الکترونیکی یا آنلاین دیکشنری‌ ها محبوب‌ تر هم شده‌ اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
یک دیکشنری دیجیتالی و پیشرفته

با این حال اما به دنبال یک دستگاه دیکشنری دیجیتالی متفاوت و قابل حمل هستید که همیشه و در همه جا به کارتان بیاید، این خبر را بخوانید. یک دیکشنری جالب با نام Point and Click به بازار معرفی شده است که احتمالا توجه اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب می‌کند. این دستگاه ابعادی کوچک و جیبی داشته و می‌تواند همه جا همراه کاربرانش باشد.
Point and Click در واقع مجهز به یک اسکنر قوی است که می‌ تواند روی کلمه مورد نظر کاربران متمرکز شده، کلمه را اسکن کند، در حافظه‌ اش ثبت کرده و در نهایت معنی آن را پیدا کند.اسکنر این دستگاه به صورت دوربینی کوچک و تاشو روی بدنه آن تعبیه شده است و تنها با فشردن یک کلید کار می‌کند. این دیکشنری جالب دارای یک اسپیکر داخلی است که با استفاده از آن تلفظ درست کلمه را ارائه می‌ دهد.
نمایش گر LCD این دستگاه با اندازه 2/4 اینچ و وضوح تصویر 240 در 320 پیکسل هم برای نمایش معنی کلمات مناسب است. این دیکشنری در حافظه‌ اش بیش از 500 هزار کلمه را ذخیره کرده است و می‌ تواند از زبان‌ های مختلف فرانسوی، اسپانیولی، ایتالیایی و آلمانی به انگلیسی و برعکس ترجمه کند. این دستگاه هم چنین قابلیت‌ های دیگری مانند پخش Mp3، ضبط صدای دیجیتالی و نمایش عکس را هم داشته و در حال حاضر با قیمت 280 دلار به بازار عرضه می‌ شود.


مطالب مرتبط:
آرشیوهای دیجیتالی مناسب معلمان و دانش آموزان
نقاله دیجیتالی


منبع: http://www.roboeq.ir