تبیان، دستیار زندگی

سیر تاریخی شخصیت قرآنی رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه قرآن روایت می شود

بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن با حضور در غرفه "رهبر قرآنی" با گوشه هایی از تاریخ زندگی قرآنی مقام معظم رهبری آشنا می شوند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نمایشگاه قرآن
مقداد گرگانی در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از معرفی زندگی قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی در این غرفه خبر داد و گفت: به این منظور 450 جلد کتاب جهت ارائه مشاوره مطالعاتی به بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن ارائه می شود.
مقداد گرگانی با اشاره به حضور غرفه "رهبر قرآنی" با ویژه برنامه های متنوع در این نمایشگاه اظهار داشت: این غرفه تلاش دارد گوشه هایی از زندگی قرآنی رهبر انقلاب اسلامی از زمان کودکی، مدرسه، طلبگی، مبارزات، انقلاب اسلامی و ... را برای مخاطبین بازگو کند.
مسئول غرفه "رهبر قرآنی" با اشاره به نوع فضاسازی این غرفه که در ارتباط با بخشی از سبک و نوع معیشت مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: مطالب ارائه شده از زندگی قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مربوط به سالهای 1318 تا 1354 می شود.
وی افزود: در این غرفه مسئول شورای عالی قرآنی، برخی از اساتید حوزه های علمیه و نویسندگان و بخش هایی از زندگی رهبر معظم انقلاب در حوزه فعالیت های قرآنی را برای مخاطبین بازگو می کنند.
گرگانی در ادامه به حضور راویان در این غرفه اشاره کرد و افزود: راویان در این غرفه مستقر هستند و سیر تاریخی شخصیت قرآنی رهبر معظم انقلاب را روایت می کنند.
مسئول غرفه "رهبر قرآنی" یادآور شد : برای آن دسته از مخاطبین و بازدیدکنندگانی که علاقه مند آشنایی بیشتر با شخصیت قرآنی مقام معظم رهبری هستند، مشاوره های مطالعاتی درنظر گرفته شده که در این باره حدود 450 جلد کتاب در 30 عنوان تجمیع شده است .
گرگانی با اشاره به استقبال بی نظیر علاقه مندان از نمایشگاه قرآن اظهار داشت: نوع چیدمان و غرفه آرایی در این دوره از نمایشگاه نسبت به سنوات پیشین از شرایط بهتری برخوردار است.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.