تبیان، دستیار زندگی

با تلاوت جزء 30 قرآن در نمایشگاه قرآن بدون قرعه کشی برنده یکسال بیمه حوادث شوید

مدیر اجرایی طرح برگ زیتون، از برنامه های ویژه این طرح در شبهای پرفیض قدر خبر داد و گفت: به شرکت کنندگان این طرح بزرگ قرآنی و افرادی که در شبهای قدر جزء ۳۰ قرآن را تلاوت کنند بدون قرعه کشی یکسال بیمه تکمیلی حوادث با پوشش ۵۰ میلیون ریال تمامی هزینه های پزشکی اهداء می شود.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
غرفه
"عباس جم زر" مسئول غرفه "1452" در نمایشگاه قرآن کریم در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: طرح بزرگ قرآنی برگ زیتون با محوریت تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به نیت ائمه اطهار (ع) با همکاری دفاتر قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان های کشور با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها اجرا می شود.
مدیر اجرایی طرح برگ زیتون و مسئول غرفه "1452" افزود: هم اکنون هماهنگی لازم با مسئولین حوزه قرآن و عترت، مساجد و مؤسسات قرآنی سراسر کشور برای اطلاع رسانی گسترده اجرای طرح ختم گروهی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.
وی درهمین رابطه تصریح کرد: به هر یک از استان های کشور بر اساس میزان جمعیت سهمیه هدایا و جوایز اختصاص یافته است و به تمامی افرادی که از طریق دعوتنامه سامانه www.t1452.ir و یا با ارسال عدد 8 به سامانه 3000701 در طرح بزرگ قرآنی برگ زیتون شرکت کنند و یا در شبهای قدر ماه مبارک رمضان جزء ۳۰ را تلاوت کنند بدون قرعه کشی یکسال بیمه تکمیلی حوادث با پوشش ۵۰ میلیون ریال تمامی هزینه های پزشکی اهداء می شود.
وی بیان داشت: هزینه پیامک های دریافتی مخاطبان از سامانه کاملا رایگان است و تمامی شرکت کنندگان در این طرح علاوه بر اجر معنوی و اخروی، از هدایای ویژه نظیر بیمه تکمیلی، قلم هوشمند قرآنی و کارت اعتباری بهره مند و در قرعه کشی جوایز ارزنده همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) شرکت داده می شوند.
جم زر با بیان اینکه سهمیه هدایای تشویقی اختصاص یافته به استان های کشور در طرح برگ زیتون محدود است، خاطرنشان کرد: در صورت عدم تکمیل ظرفیت هر استان، سهمیه مورد نظر تا ۲۵ ماه مبارک رمضان به سایر استان های متقاضی اختصاص خواهد یافت.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.