تبیان، دستیار زندگی

قلم هوشمند با قابلیت پاسخگویی به تماس تلفنی و تایپ روی همه سطوح

یک قلم هوشمند جدید به کاربران اجازه می‌ دهد بر روی هر سطحی یادداشت‌ های خود را بنویسند و سپس این متن بطور خودکار بر روی نمایش گر تلفن همراه ظاهر شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
 قلم هوشمند با قابلیت پاسخگویی به تماس تلفنی و تایپ روی همه سطوح

این قلم هوشمند موسوم به Phree هم چنین به عنوان یک هدست بلوتوث عمل کرده و اطلاعات تلفن همراه را روی یک نمایشگر داخلی نشان می‌ دهد. قلم Phree توسط شرکت فناوری‌ های OTM ساخته شده است. این قلم هوشمند از فناوری سنجش ترجمه نوری به همراه یک حسگر تداخل‌ سنج لیزر سه‌ بعدی برای پیگیری حرکت استفاده می‌کند.
این فناوری بویژه از لیزرهای رهگیری حرکت برای پیگری حرکات قلم و شکل حروف استفاده می‌کند. این حروف بر روی همه سطوح از جمله میز، صندلی، دست و حتی دیوار قابل رهگیری است. این حروف توسط بلوتوث بر روی نمایشگر و روی طیفی از برنامه‌ های سازگار مانند OneNote، Office یا وایبر تایپ می‌شود.

قلم Phree با یادگیری شیوه نوشتار فرد و حالت گرفتن آن توسط کاربر، می‌تواند به عنوان یک ابزار بیومتری استفاده شود. علاوه بر آن، Phree می‌ تواند نقش‌ها، حاشیه‌ نویسی‌ ها و سایر نمادها را شناسایی کند تا کاربران بتوانند شکلک‌ های طراحی دستی را ارسال کنند. هم چنین نمایشگر کوچک روی این قلم اطلاعات و پیامک هایی را نمایش می‌ دهد که بطور مستقیم از روی نمایشگر قابل پاسخگویی است.

قلم هوشمند Phree از یک بلندگوی داخلی برخوردار بوده، از این رو می‌ توان از آن به عنوان یک هدست بلوتوث برای پاسخگویی به تماس‌ های تلفنی استفاده کرد. طول پیش‌ ساخت این قلم 142 میلی‌ متر، عرض آن 18 میلی‌ متر و ضخامت آن 8.5 میلی‌ متر است. قلم Phree با وزن 30 گرم در رنگ‌ های مشکی، خاکستری، نقره‌ای و طلایی ارائه شده است.


مطالب مرتبط:
ویژگی های مدرسه هوشمند از ابعاد مختلف
مدرسه هوشمند چیست؟


منبع: http://www.roboeq.ir