تبیان، دستیار زندگی

پرینتر و دستبند بیمارستانی چیست و از کجا می‌توان تهیه نمود؟

یکسری از مچ بندهای بیمارستانی از پیش ساخته شده وجود دارند که دارای رنگ های مختلف می باشند و هر رنگ نشان دهنده ویژگی یا بیماری خاصی می باشد. این دستبندهای بیمارستانی از پیش طراحی کاملا اختصاصی و سفارشی نیستند و برای سفارشی سازی دستبند بیمارستانی می توان از پرینتر دستبند بیمارستانی استفاده نمود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
رپورتاژ
چاپگر دستبند بیمارستانی می‌تواند نیازهای مراکز درمانی و بیمارستانی را آسان نماید. چاپ سریع و کاملا سفارشی و خروجی بدون توقف چاپگر، رضایت بیماران و کادر بیمارستانی را به همراه دارد. هزینه های ایجاد شده در بازه طولانی مدت کاملا مقرون به صرفه است و پایین تر از بکارگیری از دستبندهای بیمارستانی آماده است. شرکت آوند پرینتر عرضه کننده پرینتر دستبند بیمارستانی است و توصیه می نماید که از چاپگر مخصوص به جای دستبندهای آماده، استفاده نمایید.


مزایای استفاده از چاپگر دستبند بیمارستانی

1. امنیت بالا: یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت می باشد بحث امنیت است. هر کدام از بیماران و مراجعه کنندگان با بارکد خاص و مشخصات آنها قابل شناسایی هستند. این عمل مانع جعل و سوء استفاده می شود.

2. سهولت در کاربری و استفاده: سرعت و سهولت در هنگام چاپ و بکارگیری آسان از مچ بندهای بیمارستانی

3. سفارشی سازی: با چاپگر دستبند می توان با هزینه کم، رویدادها و امکانات مجاز بیماران و مراجع کنندگان را تعیین نمود. این دستبند در مراجعات بعدی پرسنل بیمارستانی، می تواند داده هایی را به آن ها گوشزد نماید.

4. هزینه کم: این دستگاه در دراز مدت بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه می باشد.

دستبند بیمارستانی
آوند پرینتر در کنار عرضه پرینتر دستبند بیمارستانی، دستبندهای بیمارستانی در مدل های دستبند شناسایی نوزاد و دستبند شناسایی بزرگسال عرضه نموده است. بی شک استفاده از این ابزار می تواند علاوه بر رضایت، کیفیت کار را تضمین نماید.

رپورتاژ

دستبندهای شناسایی نوزاد و بیمار در رنگ های مختلف و سایزهای متفاوت تولید می شود. یکی از چاپگرهای مرسوم چاپگر رومیزی دستبند بیمارستانی زبرا می باشد. این چاپگر برای مراکز بیمارستانی و آزمایشگاهی و بطور کلی محیط های ضد عفونی شده سازگار می باشد. برای خرید چاپگر دستبند بیمارستانی می توانید به آدرس آوند پرینتر مراجعه نمایید.

نکاتی درباره دستبندهای بیمارستانی و چاپگر بیمارستانی

1. عمل چاپ روی دستبد به روش حرارت مستقیم صورت می گیرد. چاپگرهای حرارتی در هنگام عبور مواد حساس به حرارت از زیر هد، قسمت های خاص را سیاه می نماید و بدین طریق نشانه ها و حروف ها را هک می نماید.

2. چاپگر دستبند بیمارستانی احتیاجی به تونر، ریبون و حتی جوهر ندارند.

3. مچ بندهای بیمارستانی از نظر بهداشتی، کاملا با محیط آزمایشگاه، بیمارستان و درمانگاه ها سازگار هستند و خاصیت آنتی باکتریال دارند.

4. مقاومت در برابر الکل، ضد تعریق، ضد آب و قابل شستشو بودن از دیگر ویژگی های مچ بند بیمارستانی است.

5. قابلیت ثبت مشخصات بیمار و مراجعه کننده بصورت بارکد یا نوشته

6. مدت زمان اسکن مچ بند بیمارستانی تا 14 روز

فروشگاه آوند پرینتر عرضه کننده انواع پرینتر مچ بند بیمارستانی و دستبندهای بیمارستانی می‌باشد. تمامی مچ بندهای عرضه شده در سایزهای مختلف جهت استفاده برای نوزادان و بزرگسالان می باشد.

فروشگاه و سایت آوند پرینتر مرجع لوازم و قطعات مصرفی انواع مراکز فروشگاهی، بانکی، اداری و مراکز پزشکی و بیمارستانی می باشد. در این میان، ابزارها و تجهیزات پزشکی همیشه از اهمیت خاصی برخوردار است. تجهیزات اداری پزشکی به دلیل سروکار داشتن با بیماران و جان انسان ها، مورد اهمیت و دقت کافی است. گاهی اوقات صحیح عمل نکردن یک ابزار پزشکی می تواند جان انسانی را به خطر اندازد. بنابراین تهیه تجهیزات پزشکی از مراکز معتبر و شناخته شده مانند آوند پرینتر، از توصیه های کارشناسان فن می باشد.

رپورتاژ

سخن پایانی

آوند پرینتر خرسند می شود شما را در انتخاب بهتر کالا و تجهیزات پزشکی، اداری، فروشگاهی و بانکی راهنمایی نماید. کارشناسان مجرب آوند پاسخگوی سوالات شما هستند.
منبع : ویرلن