تبیان، دستیار زندگی
زی پرسپولیس بازی بسیار خوبی را در برابر برق شیراز به نمایش گذاشت و از همان دقیقه‌ اول بازی، فعل خواستن را به خوبی صرف كردیم. علی دایی افزود: پس از بازی با پاس و شكست در این مسابقه، تمامی بازیكنان پرسپولیس به خود آمده و بسیا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی : مهره چینی خوب وینگو سبب برد پیروزی

پرسپولیس بازی بسیار خوبی را در برابر برق شیراز به نمایش گذاشت و از همان دقیقه‌ اول بازی، فعل خواستن را به خوبی صرف كردیم.

علی دایی افزود: پس از بازی با پاس و شكست در این مسابقه، تمامی بازیكنان پرسپولیس به خود آمده و بسیاری از مسایل درتیم ما شكل جدیدی به خود گرفت. رفاقت‌ها بیشتر شد و بازیكنان برای بازی‌های بهتر در آینده یكدل شدند. در نهایت به لطف خداوند، فوتبال بالاتر از كلاس فوتبال ایران را به نمایش گذاشتیم و برق شیراز نیز هیچ گاه نتوانست برابر پرسپولیس عرض اندام كند زیرا به طور كامل ابتكار عمل را در اختیار داشتیم.

كاپیتان تیم ملی فوتبال كشور، تصریح كرد: عملكردعالی خط دفاع و هافبك باعث شد تا فورواردها در موقعیت‌های متعدد گلزنی قرار گیرند و در عمل بازیكنی نبود كه پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شود.

وی همچنین در توضیح اظهارات احمدزاده، سرمربی تیم فوتبال برق شیراز مبنی بر غیر عادی بودن نوع بازی پرسپولیس گفت: پرسپولیس یكی از سالم‌ترین تیم‌های فوتبال كشور محسوب می‌شود كه علیرغم بدشانسی در مسابقات گذشته، در این بازی، تمامی نفرات عالی كار كردند. در واقع از همان ابتدا با انگیزه بسیار بالایی فوتبال فراتر از ایران و آسیا را به نمایش گذاشتند، ضمن اینكه شرایط این مسابقه با بازی گذشته برابر پاس كاملا فرق می‌كرد زیرا در آن مسابقه به دلیل شكست برابر استقلال از نظر روحی دچار افت شده بودیم.

دایی یادآور شد: گل‌هایی كه برابر استقلال و پاس وارد دروازه ما شد، هرگز تكرار نخواهد شد، ضمن اینكه مهره‌چینی عالی بگوویچ و استفاده از توانایی‌های بازیكنان به بهترین نحو ممكن، این نتیجه‌ عالی را باعث شد. در حقیقت اصلاحات بگوویچ باعث خروج از فشار و ایجاد خودباوری در تیم شد و از این پس نیز شاهد فوتبالی زیبا توام با كسب نتیجه مورد نظر از پرسپولیس خواهید بود.

كاپیتان تیم ملی فوتبال بزرگسالان در پایان و پیرامون آغاز تمرینات تیم ملی جهت مصاف با كره‌ شمالی، یادآور شد: كره‌ی شمالی تیم بسیار خوبی است كه مسلما حرف‌های بسیاری در تهران برای گفتن خواهد داشت این تیم هنوز هم از شانس صعود به مرحله‌ بعد برخوردار است ولی تیم ایران تنها یك راه و آن هم كسب پیروزی برابر این تیم را پیش رو دارد كه تمامی تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد.