تبیان، دستیار زندگی

رونالدو تصمیم به ترک رئال گرفت

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
رونالدو

به گزارش  تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

رونالدو تصمیم به ترک رئال گرفت

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به جدایی کریستیانو رونالدو از تیم رئال مادرید است. این بازیکن به دنبال آن است تا پس از کسب سومین جام لیگ قهرمانان اروپا به صورت پیاپی کهکشانی های مادرید را ترک کرده و در یکی از تیم های منچستریونایتد ،پاریس سن ژرمن و یا یکی از تیم های لیگ ستارگان چین به فعالیت خود ادامه دهد.
هارت به منچستریونایتد می آید

خوزه مورینیو ،سرمربی تیم منچستریونایتد به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات تابستانی جو هارت را که سابقه بازی در تیم ملی انگلیس و تیم منچسترسیتی دارد را جذب کرده و جایگزین رومرو دروازه بان دوم تیم خود کند. به گفته سرمربی شیاطین سرخ، رومرو ممکن است از این تیم خارج شود ودر ادامه دیگر دروازه بانی برای کمک به داوید دخیا وجود نداشته باشد.
بیل و پرز برای تمدید قرارداد جلسه می گذارند

گرت بیل بازیکن تیم رئال مادرید شب گذشته در قالب فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا توانست با دو گل  خود رئال را پیروز میدان کرده و به سیزدهمین قهرمانی برساند. این بازیکن حال به دنبال آن است تا با این تیم کهکشانی تمدید کند ولی برای این کار خواسته هایی را نیز دارد.او می خواهد تا در هر هفته برای این تیم به میدان برود تا بتواند بدرخشد و آمادگی خود را در سطح بالایی نگه دارد و از انتقال این بازین به یکی از تیم‌های بایرن مونیخ و یا منچستریونایتد جلوگیری کند.
مسی جایگزین اینیستا را انتخاب کرد

لیونل مسی بازیکن تیم بارسلونا ، میرآلم پیانیچ را به عنوان بازیکن جایگزین به جای آندرس اینیستا انتخاب کرد. اینیستا پس از 2 دهه فعالیت از این تیم جدا شد و به یکی از تیم های لیگ برتر ژاپن منتقل شد تا فعالیتی بر حسب تبلیغات را داشته باشد.
امری ،سوکراتیس پاپاستودوپولوس را جذب خواهد کرد

اونای امری سرمربی تیم آرسنال که به تازگی جایگزین آرسن ونگر شده است تلاش می کند تا خط دفاعی تیم خود را با جذب سوکراتیس پاپاستودوپولوس تقویت کند. امری نیز برای جذب این بازیکن مبلغ 15میلیون پوند را به تیم بورسیادورتمند پیشنهاد داده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان