تبیان، دستیار زندگی

برای اولین بار و به صورت کامل:

نرم افزار صوتی قرآن عثمان طه منتشر شد

وبسایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان برای نخستین بار نرم افزار قرآنی کامل «عثمان طه» را در محیط مجازی منتشر کرد که قابلیت استفاده بر بستر تلفن همراه را نیز دارد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قرآن عثمان طه
به گزارش روابط عمومی، بخش دانلود موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان این نرم افزار را به صورت کامل و با حجم بسیار کم در محیط مجازی منتشر کرده است.
نرم افزارکامل قرآن صوتی عثمان طه است که برای اولین باری است که این نوع نرم افزارها به طور رایگان بر روی اینترنت قرار می گیرد که خصوصیات منحصر به فردی هم دارد:این نرم افزار با فرمتJAR و قابل استفاده بر روی اکثر گوشی های تلفن همراه است.و تا پیش از این نرم افزار های مبلغ دار در بازار به این صورت عرضه نمی شد.
حجم این نرم افزار با توجه به صدای با کیفیت و تصویری بودن این قرآن ( نرم افزار قرآن موبایل عثمان طه نسخه۲ بدون صوت حجمی برابر ۱۷ مگ دارد ) ۸۰ مگابایت است که در مقابل نرم افزارهای مبلغ دار موجود در بازار از حجم بهینه ای برخوردار است. این نرم افزار به دلیل حجم بالا برای سهولت در دانلود به ۸قسمت تقسیم شده که شما باید ابتدا کلیه فایل ها را دریافت نموده و پس از خارج ساختن از حالت فشره تک فایل
بدست آمده را به مموری گوشی خود منتقل نمایید.
علاقه مندان می توانند جهت بارگزاری این نرم افزار قرآنی به اینجا مراجعه کنند.