تبیان، دستیار زندگی

جباروف در استقلال ماندنی شد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:سرور جباروف تنها بازیکنی بود که با ما قرارداد نداشت اما با او صحبت شده و این بازیکن در تیم ما می‌ماند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فوتبال
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، اکبر عباسی ملکی در حاشیه مراسم بزرگداشت زنده یاد حجازی که شب گذشته به همت کانون هواداران استقلال برگزار شد در خصوص مرحوم حجازی و اینکه او چه شخصیتی داشت که همچنان محبوب است گفت:ناصر حجازی مرد بسیار بزرگی بود و جزو اسطوره‌های باشگاه استقلال محسوب می‌شود، او چه در زمان بازی کردن و چه مربیگری همیشه صادق بود و این افراد همیشه در تاریخ می‌مانند.
وی در خصوص شرایط استقلال و برنامه‌های پیش رو گفت: اطمینان داشته باشید که شخصیت قهرمانی را دارد و داشته است، برای موفقیت یک تیم همه باید با هم جمع و متحد باشند که امسال هم اینچنین بود. دیدید که تیم هم در داخل و هم خارج از کشور خوب کار کرد و اطمینان داشته باشید امسال می‌توانیم ستاره سوم را بگیریم.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت تیام و فصل آینده گفت: ستون‌های اصلی استقلال در تیم می‌مانند. جباروف فقط با استقلال قرارداد ندارد که آن هم نهایی شده و در استقلال می‌ماند. تمهیداتی هم در مورد تیام داریم که ان‌شاالله انجام خواهد شد. با 2-3 بازیکن هم که مد نظر شفر بود صحبت‌هایی را انجام دادیم که ان‌شاالله نهایی خواهد شد.
ملکی در خصوص وضعیت استقلال برای بازی با السد گفت: ما قبلا با این تیم بازی کردیم و آنها را می‌شناسیم، امیدواریم در تهران کار را تمام کنیم و ان‌شاالله کار به بازی برگشت هم نمی‌رسد. آنها بازیکنی مثل ژاوی را در اختیار دارند ولی امیدوار هستیم کار به بازی برگشت نرسد. ان‌شاالله پرسپولیس هم موفق باشد ،شاید در مرحله بعد ما به هم بخوریم و من امیدوارم استقلال تیم خودمان در مرحله یعد باشد.
وی تاکید کرد:استقلال تمام ابزارهای قهرمانی در آسیا را دارد، ما در 9 ماه گذشته تمامی حواشی استقلال را جمع کردیم، سال گذشته ما به شکلی کار کردیم که فقط یک بازیکن اخراجی داشتیم یعنی از این همه بازیکن فقط یک بار بازیکن ما کارت قرمز از داوران گرفته است.
ملکی در پاسخ به این سوال که آیا شفر امیدوار باشد که باشگاه بازیکنان مد نظرش را جذب می‌کند گفت: ما صحبت‌های لازم را انجام دادیم، قرارداد بازیکنانی که مد نظر او بوده نهایی شده است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه می‌شود روی این خریدها اسم بمب گذاشت گفت: بمب که نمی‌توانیم بگوییم ولی هر کدام از این نفرات خودشان نوعی بمب هستند!
منبع:فارس