تبیان، دستیار زندگی

باید برای بازی‌های آسیایی بیشتر کار کنیم

ملی‌پوش کامپوند ایران گفت: ما رکوردهای خودمان را در مسابقات جهانی زدیم و امتیازها قابل قبول بود اما لازم است برای بازی‌های آسیایی بیشتر کار کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تیراندازی
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل عبادی در رقابت‌های مرحله دوم جهانی در کامپوند انفرادی، تیمی و میکس حضور داشت که در هیچ کدام نتوانست به مدال دست پیدا کند. این قهرمان کشورمان با وجود اینکه در مرحله مقدماتی کامپوند انفرادی نتیجه خوبی داشت، بعد از دو دور استراحت در نخستین مسابقه مقابل نماینده چین‌تایپه قرار گرفت و شکست خورد.
عبادی در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: ما تلاش‌مان را کردیم. تا جایی که امکان داشت و هر کاری از دست‌مان برمی‌آمد، انجام دادیم. ورزشکاران، مربیان و همه هر کاری می‌توانستند انجام دادند. رکوردهایی که زدیم نسبتاً خوب بود و عملکردمان هم بد نبود اما تا تیر به هدف برسد ممکن است هزار اتفاق رخ دهد. خدا را شکر که محبوبی خوب بالا آمد.
وی در پاسخ به این سوال که شما در مرحله مقدماتی نتیجه خوبی داشتید که در مرحله حذفی با 2 قرعه استراحت روبه‌رو شدید، چطور شد در نخستین مسابقه شکست خوردید، اظهار داشت: از بدشانسی آنطور که باید تیر نزدم. البته تلاشم را کردم اما نشد. حریف چین‌تایپه‌ای هم خوب کار کرد و رکورد خوبی را به ثبت رساند.
این کماندار کشورمان درباره نتایجی که در ماده تیمی و میکس داشت، عنوان کرد: ما رکوردهای خودمان را زدیم و امتیازها قابل قبول بود اما باید بیشتر کار کنیم.
عبادی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید حاشیه‌های فدراسیون تیراندازی با کمان به کسب نتیجه در مسابقات جهانی تاثیر داشت، تصریح کرد: نه من و نه ورزشکاران دیگر حتی اگر حاشیه باشد توجهی نداریم. ممکن است برخی تحت تاثیر حاشیه‌ها باشند که بعید می‌دانم آنقدر باشد که روی نتایج‌شان در مسابقات جهانی تاثیر بگذارد. ما یاد گرفته‌ایم کار خودمان را بکنیم.
کماندار طلایی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون درباره اینکه با نتایجی که در بخش تیمی و میکس داشتید و قرار است بازی‌های آسیایی اندونزی در همین ماده‌ها برگزار شود، آیا این موضوع کمی نگران‌کننده نیست، گفت: این مسابقات جهانی بود و شرایط آن با بازی‌های آسیایی متفاوت است. 2-3 ماه به بازی‌های آسیایی فرصت داریم و می‌توانیم خودمان را بالا بکشیم. البته این را هم بگویم حریفان آسیایی ما در این مسابقات خوب کار کردند و نباید آنها را دست بگیریم. لازم است بیشتر کار کنیم.
منبع،فارس