تبیان، دستیار زندگی

هدیه سبز دانشگاه علامه طباطبائی در نمایشگاه قرآن

مسئول غرفه دانشگاه علامه طباطبائی: امسال نیز درصدد برآمدیم تا نیمه ی باقی مانده از آیات الهی را در قالب طرح "یک قرآن، هزاران صدا2 " بر همین روال به پیش ببریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نمایشگاه قرآن
مسئول غرفه دانشگاه علامه طباطبائی از اجرای طرح " یک قرآن، هزاران صدا" در نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد و گفت: بازدیدکنندگان با تلاوت آیات الهی یک گلدان کوچک به رسم یادگاری و در راستای حمایت از محیط زیست از غرفه دریافت می کنند.

حسین نوروزی در گفت و گو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به برنامه های متنوع دانشگاه علامه طباطبائی در نمایشگاه قرآن اشاره کرد و افزود: در طرح " یک قرآن، هزاران صدا" صدای بازدیدکنندگان به صورت صوت ثبت و ضبط می شود.

مسئول غرفه دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه افزود: سال گذشته مرحله اول این طرح به اجرا درآمد بطوریکه توانستیم با استفاده از صدای بازدیدکنندگان از پیر و جوان و زن و مرد نیمی از قرآن کریم را به فایل صوتی تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: امسال نیز درصدد برآمدیم تا نیمه ی باقی مانده از آیات الهی را در قالب طرح "یک قرآن، هزاران صدا2 " بر همین روال به پیش ببریم.

نوروزی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 2هزار نفر در این طرح شرکت کردند، یادآور شد: بازدیدکنندگان با تلاوت آیات الهی یک گلدان کوچک به رسم یادگاری و در راستای حمایت از محیط زیست دریافت می کنند.

وی معرفی کتب قرآنی اساتید دانشگاه علامه طباطبائی، معرفی پایان نامه برجسته قرآنی دانشگاه، و طرح هایی چون زنگ انشای قرآنی، پانتومیم مخصوص کودک و نوجوان، گردشگری مذهبی و طرح چالش قرآنی را از دیگر ویژه برنامه های این دانشگاه در نمایشگاه قرآن عنوان کرد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا است.