تبیان، دستیار زندگی

تصویربرداری «پدر» طبق برنامه‌ریزی ادامه دارد

نویسنده و تهیه کننده سریال «پدر» درباره تولید این سریال بیان کرد که تصویربرداری طبق برنامه ریزی های قبلی ادامه دارد و گروه با طمانینه بیشتری کار خود را انجام می دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سریال «پدر»

حامد عنقا تهیه کننده سریال «پدر» درباره پخش این مجموعه که پیش از این قرار بود در ماه رمضان روی آنتن شبکه دو برود ولی به ناگاه از جدول پخش حذف شد گفت: زمان جدید پخش سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی قطعی نیست چون مدیران هنوز اعلام نکرده اند که این سریال چه زمانی در کنداکتور شبکه قرار می گیرد.

وی درباره اتمام پروسه تولید این سریال و اینکه در حال حاضر در چه مرحله ای قرار دارد، بیان کرد: ما براساس برنامه ریزی هایی که داشتیم کار خود را انجام می دهیم و تصویربرداری سریال را جلو می بریم.

نویسنده و تهیه کننده «پدر» اضافه کرد: البته بعد از این که قرار شد سریال در ماه رمضان پخش نشود گروه سازنده با آرامش بیشتری کار خود را انجام می دهد. ما پیش از این با آفیش های ۱۷ ساعت در روز کار می کردیم و اکنون با طمانینه بیشتری کار را پیش می بریم.

عنقا درباره لوکیشن فعلی سریال نیز عنوان کرد: در حال حاضر داستان در منزل حاج علی نقش اصلی سریال با بازی مهدی سلطانی پیش می رود و ما در مهرشهر کرج در حال کار هستیم.

وی در پایان درباره روایت داستانی در این سریال تصریح کرد: ساختار کارهای من همیشه به این شکل بوده که چند روایت در هم تنیده بوده طرح شده است اما این بار اگرچه باز هم قصه ای غیرخطی داریم اما خرده قصه هایی هم که روایت می شود وابسته به تنه اصلی داستان است.  

سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و طراحی و نویسندگی حامد عنقا پیش از این قرار بود در ماه رمضان پخش شود.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی از بازیگران اصلی این سریال هستند که برای شبکه دو ساخته می شود.

منبع: مهر